Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1691382 Zo Blij

• Auteur

Na veel getob en een heftige depressie na het uitblijven van een zwangerschap vorige jaar de stap naar de gynaecoloog gezet. Januari eerste IUI gestopt vanwege veel te veel eitjes. Maart tweede poging en ja hoor, meteen raak! En niet zomaar, mijn intuïtie bleek juist, ik ben in verwachting van een tweeling! Kotsmisselijk en doodmoe en af en toe haast wanhopig, maar wat een geluk. En daar kwam ik achter op de dag dat mijn oma overleed en mijn moeder jarig was.

cs1983
    Bijdrager
    #4446742 Quote

Van harte gefeliciteerd en welkom bij de club! Hij blijft maar groeien en groeien. Geniet ervan!

#4446746 Quote

Wow…. Wat aan achtbaan van emoties! Maar een tweeling, van harte! Lynn heeft dan een lotgenoot, zij is ook zwanger van een tweeling. Wanneer ben je uitgerekend?

#4446747 Quote

Welkom bij de club meid! Wat onwijs leuk! Ik mag je de hand schudden want na onze IUI behandeling begin Maart zijn wij nu 11 weken in verwachting van onze 1-eiige tweeling! 🙂 Jullie hebben dus ook al meerdere echo’s gehad? Ook qua misselijkheid, moeheid etc zittem we op 1 lijn…..hopen dat het niet al te lang meer duurt.

Geniet ervan! Liefs Lynn.

#4446770 Quote

Dubbel gefeliciteerd. Wat een speciale dag om er achter te komen. Aan de ene kant verdriet en de nadere kant blijdschap. Geniet er maar lekker van.

#4446774 Quote

Gefeliciteerd, dubbel geluk!! Wat bijzonder! Welkom bij de club….

#4446778 Quote

Wauw heftig hoor meid! Maar wat een geluk! Twee voor de prijs van een!!!!

Gefeliciteeeeeerd!

Liefs

pelegee
    Bijdrager
    #4446801 Quote

Gefeliciteerd!!
    Liefs

#4446837 Quote

Gefeliciteerd, wat leuk een tweeling. Geniet ervan!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct