Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1691421 Fijne Moederdag Iedereen

• Auteur

Lieve mama’s en mama’s in spe,

Ik wens iedereen vandaag een hele fijne moederdag!
    Voor de meiden die al mama zijn en de meiden die moeder worden, tenslotte hebben we nu allemaal een mooi kindje of kindjes in de buik 🙂 en uiteraard voor jullie eigen moeders en schoonmoeders.

Geniet van deze leuke dag!

Liefs Lynn.

#4446773 Quote

Dank je Lynn, jij ook meid! Moeder worden/zijn is het meest bijzondere kado ever! Liefs!

#4446776 Quote

Thnx! Ik sluit me aan bij evi! Jij alvast een hele fijne zwijmel/pre moederdag!

Liefs

#4446796 Quote

Dank je wel, jij ook een fijne moeder dag Lynn! Iedereen trouwens een fijne moederdag!!!

pelegee
    Bijdrager
    #4446803 Quote

Allemaal een hele fijne moederdag.

#4446806 Quote

Voor alle mama’s van engeltjes, bengeltjes en boefjes groot en klein, dat het vandaag maar een hele mooie moederdag mag zijn!

#4446814 Quote

Eensgelijks!
    Vanmorgen ben ik al flink verwend… Een tekening, een beplakt potje lavendel (kinderdagverblijf) en een hartvormige aardbeientaart! Ook had mn zoontje een ’tatoeage’ op zn onderarm met een hart en ‘mama’ erin. Erg leuk bedacht.

Geniet ervan dames!

#4446831 Quote

Dank je wel. Iedereen een hele fijne moederdag! Een dag waarop je zelf weer beseft hoe bijzonder het is om een mama te zijn!!!
    Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct