Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1691484 Morgen Echo

• Auteur

Hallo allemaal,
    Ik zie net op de ud-lijst dat er best een aantal dames morgen een echo hebben! Ik ook!
    Spannend hè! Voor mij is het de 2e echo, maar blijf het iets bijzonders vinden!
    Nou veel succes iedereen die morgen mogen en dan lezen we wel hoe iedereen het ervaren heeft!!! Ben benieuwd.
    Liefs Anneke

#4446856 Quote

iedereen morgen heel veel succes maar vooral heel veelplezier bij het kijken naar jullie ukkies!!!

Liefs trientje

#4446865 Quote

Spannend weer. Ik heb vrijdag de tweede echo en het blijft steeds weer spannend.

#4446872 Quote

Oh meiden, veel plezier!!!!

Ik mag morgen over een week weer! Uk kijk er net zoals jullie ook weer naar uit!

Liefs

#4446876 Quote

Heel veel plezier! Ik moet nog 2,5 week geduld hebben, maar kijk er ook naar uit!

#4446880 Quote

O leuk dames!!! Geniet van de mooie echo’s!

#4446886 Quote

Heel veel plezier meiden! Dat er maar weer mooie kiekjes tevoorschijn mogen komen 🙂

Liefs Lynn.

#4446903 Quote

Spannend meiden! Hopelijk allemaal mooie berichten hier morgen, ik ga voor jullie duimen!
    Geniet ervan!

#4446933 Quote

ja, het is zeker spannend! Voor ons helemaal omdat het de vorige keer mis is gegaan.
    hoop echt dat het goed zit. zit al een paar dagen niet lekker in mijn vel, omdat ik zo onzeker ben.elke dag ben ik op de symptomen aan het letten.. zijn ze niet minder geworden? (vorige keer waren mijn symptomen bijna helemaal weg toen ik de echo deed) ik voel nu nog wel van alles en nog wat..
    ik mag morgen om drie uur..

heel veel succes en vooral veel plezier voor diegene die morgen ook mogen.
    hoop dat we allemaal een goede echo zullen hebben.

liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct