Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1691544 Morgen

• Auteur

Hey meiden!

Morgen misschien mijn nod. Weet het niet zeker, want volgens mij is mijn ei wat later geweest dit keer.
    Hoe dan ook, toch morgen testen. Morgenavond welteverstaan, dus niet veel drinken in de middag!

Morgen gaan mijn vriend en ik nl ons eerste filmpje voor babyboom opnemen en op dat filmpje moeten we testen met het bekertje urine in beeld. Als ik nog even wacht, omdat mijn nod ws later is, is de kans groot dat ik al ongi ben. Dan is het niet zo fris zeg maar om een potje ongi-urine in beeld te hebben. Vandaar dat we toch morgen al gaan testen.
    Ergens wel schrikken, hihi, want we hadden er allebei niet bij stilgestaan dat mijn nod al bijna voor de deur staat! Heb dus ook niets gevoeld en eigenlijk ook helemaal niet op gelet. Heerlijk!

Ondanks dat we na al die tijd eigenlijk niets meer verwachten, blijft het spannend!

Hoe is het met de andere meiden die komende week hun nod hebben?

Liefs Daisy

#4446898 Quote

Lieve Daisy,

Het blijft toch altijd een spannende dag die nod!
    Het zou toch een hele mooie verrassing zijn als jullie tijdens dat filmpje gewoon een positieve test in handen hebben! Ik ben toch heeeel benieuwd!
    In ieder geval veel plezier met het maken van het filmpje en ik duim voor je.

Liefs Lynn.

#4446905 Quote

Hey Daycey,

Wat fijn dat je nu lekker niet bezig bent geweest met je nod, heerlijk lijkt mij dat!

Je weet wat ze zeggen he als je er niet mee bezig bent……. Dan opeens zwanger. Wie weet meid de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Zou natuurlijk super zijn als jullie het filmpje opnemen en een positieve test in handen hebben. Veel plezier in ieder geval.

Hier draaien mijn duimen!

#4446913 Quote

Duim Duim Duim, wie weet. Misschien omdat je deze maand er niet zo intens mee bezig bent geweest… Ik hoop het voor je. Je verdient het zo!!!!!

#4446965 Quote

Wordt toch niet vanavond testen…. 🙁 mijn vriend is erg laat thuis van zijn werk vanavond hoorde hij net en voor mij gaat weer vroeg de wekker morgen… Morgenavond hetzelfde verhaal, dus het wordt ws woensdagavond…
    Heb nog eens terug zitten rekenen en redeneren en heb bij nader inzien toch pas vrijdag nod. Tijd zat dus! Dan zou vanavond ook wel erg vroeg zijn om te testen in de avond… Misschien toch maar donderdagochtend als we allebei vrij zijn??

Liefs Daisy

#4446988 Quote

Hey meid,

Balen dat jullie mog niet kunnen testen! Zou het lekker donderdagochtend doen dan is het maar 1 dagje te vroeg. Spannend hoor……

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4446999 Quote

Ja precies. Bij nader inzien hoeft het dan ook niet zo snel en gehaast en kunnen we er even de tijd voor nemen. Met een beetje geluk komen we toch met ons hoofd op tv 🙂

X

#4447027 Quote

Spannend, kun je je zolang inhouden dan ;)))
    Misschien helpt het wel dat je nu ook alles op film moet zetten hihi!

Succes ermee! Ik duim voor jullie!

Ps. Bij mij heel onregelmatig ongi kan van vandaag tot zaterdag komen maar ik denk dat ik woensdag wel ga testen 😉

#4447125 Quote

Ik kan me tot nu toe wel goed inhouden, hoor! Moet eerlijk zeggen dat ik me deze cyclus zeer relaxed voel. Geen echte testdrang ofzo, maar natuurlijk wel nieuwsgierig of er toch wel heel misschien een tweede streepje staat!
    Het scheelt ook wel dat we allebei op de film moeten, dus even snel tussendoor testen is er dit keer ook niet bij, haha!

Spannend bij jou! Egens tussen vandaag en zaterdag weet je meer! Ik neem aan dat je zaterdag pas gaat testen?
    Dimduimduim….

X

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct