Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1691557 Last Van Mij Buik

• Auteur

Hoi meiden,

Pffff wordt gek van mezelf en mijn lichaam! Heb sinds vrijdagmiddag last van lichte ongikramp of hoe je het ook noemen wilt. Heb gewoon last van mijn buik en geen gewone buikpijn. Was aan het werk en toen voelde ik het opeens. Dinsdag of woensdag was mijn eisprong dus lijkt mij wat snel dat ik nu al een innesteling heb en daar last van heb. Misschien zijn er meiden die het herkennen, ik heb hier normaal nooit last van. Ben de dagen aan het aftellen en wat duren ze nog lang (9)

Heb er op zich wel een heel goed gevoel over waarom weet ik niet…….. We zullen moeten wachten blehhhh

Hoe is het met de andere dames?

Groetjes

#4446930 Quote

Hee beauty,

Hoop niet dat je het vreemd/raar vind dat ik af en toe nog bij jullie reageer maar ik had dat ook! Welliswaar een aantal dagen na IUI maar toch…..Ik had dus wel al heel snel na ei last van buikpijn die toch wel anders aan voelde als ongi achtige buikpijn/krampen.
    Wilde het toch even met je delen want wie weet is het voor jou gewoon ook raak deze maand!
    Ik weet dat je gewoon moet wachten en jeetje…..wat duren die dagen dan lang he?!

Sterkte en ik ga alvast heel hard duimen!
    Liefs Lynn.

#4446935 Quote

Hey Lynn,

Ik vind het super leuk en fijn dat je hier nog reageert! Het is niet heel erg heftig maar ik voel mijn buik hahahah en beeld het mij echt niet in. Vanavond een behoorlijke steek heel kort boven mijn lies. Ook last van mijn rug en zware benen, voel me gewoon zwanger weet niet waarom :-). Ik heb goede moed en heb er zn goed gevoel over en ben zo zenuwachtig hahah. Hopelijk is de buikpijn bij mij ook goed nieuws…. Alleen hoop ik er op 1 ipv 2 hahahahaha

Hoe gaat het met jou? Ben je de week een beetje doorgekomen?

Groetjes

#4446939 Quote

Nou meid misschien voel je je wel zwanger omdat je zwanger bent 🙂 Ben zoooo benieuwd voor je! Het klinkt voor mij iig heel herkenbaar dus wie weet….

Met mij gaat het niet zo goed (op vandaag na) Ben al sinds dinsdag thuis met enorme duizelingen, ben geen zeikerd maar als je bijna flauw valt, vind ik dat best eng. Donderdag naar dokter geweest, vrijdag ochtend bloed wezen prikken en dinsdag middag krijg ik de uitslagen. Ik ga morgen wel weer werken, althans proberen.

Ik duim voor je!! *************

X

#4446943 Quote

Ach jeetje Lynn gatver dat is eng zeg! Hopelijk wordt het snel beter! Doe rustig aan hoor…….

Fijn om te horen dat het herkenbaar is…… Voor mij niet vandaar dat ik het zo raar vind, heb dit nog nooit gehad. We wachten af 😉

#4447020 Quote

Haha, ik ken het hoor! Nu maar hopen dat je snel kan testen en dat de test POSITIEF is! Dat zou super zijn!

X

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4446963 Quote

Oh, nog 8 dagenwachten…. Ik zie het al!

X

#4446977 Quote

Dag meid,

Ik breek ook even in, houd je toch in de gaten-:)
    Steken bij je lies? Had ik ook! Heb dat nagevraagd en dat kan te maken hebben met de uitzetten van e baarmoeder en dat voel je dan al aan de banden, weliswaar kleine banden nog maar dat voel je in je liezen……En we spraken elkaar nog op de mamaclubs, en daar hadden we het ook over buikpijn, meid, ik denk gewoon echt dat er een wondertje aan het groeien is in je buik.
    Wanneer is je nod?

Liefs

#4446982 Quote

Hoi dames,

Ik hoop het…….. Mijn nod is 22 of 23 mei dus nog iets meer dan een week………..

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct