Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1691570 Tussenstand Vraagje

• Auteur

Ruim 7 maanden gestopt met roken, een goede maand mijn spiraal eruit, ongesteld geworden en nu willen we graag zwanger worden..

Van het weekend seks gehad en vandaag een prop bruine slijm.. Wat kan dat zijn?

Liefs

#4446931 Quote

Hoi!

Wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest? Je hebt dit of vorig weekend seks gehad? Innesteling kan het niet zijn als het dit weekend is….. het kan oud bloed zijn……… je lichaam moet zelf weer op gang komen na het verwijderen van je spiraal.

Ik hoop dat je snel zwanger bent!

#4446936 Quote

21 april was mijn eerste dag dat ik ongesteld was. Gisteren hebben we seks gehad.

Ik hoop ook dat we snel zwanger mogen worden!!
    Dank je wel voor je reactie!

#4446938 Quote

Grappig dezelfde dag als ik….. Je kan al eerd bevrucht zijn dat dit een innestelinsgsbloeding is dit is meestal een week voordat je ongesteld moet worden. Ik hoop het ook voor je meid!

#4446944 Quote

Idd grappig! Zijn jullie al lang bezig? (ik ben nieuw hier en heb nog niet echt een beeld beetje hij een ieder). We zullen het zien. Ik had eerst zoiets van ‘komt wel, geen haast’.. Maar nu mn spiraal er uit is gieren de hormonen door mn lijf.. Ik wil zo graag..!

#4446948 Quote

Wij zijn nu precies een jaar bezig en sinds jan bij de gyn omdat mijn cyclus erg onregelmatig was. Maart ko gehad gellukig alles goed….. Heb deze rond folikelmetingen gehad en afgelopen dinsdag/ woensdag eisprong gezien dus nu afwachten….,….. Heb er een goed gevoel over dus wie weet

Erg he dat je dan ineens nu meteen wil haha. Het komt vast snel goed!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4446951 Quote

Ik hoop dat je spoedig een positieve test mag hebben! Spannend!! Ben je door verwezen? Wat is ko?

Ja , is wel een apart gevoel. Ik heb altijd al wel een aanwezig libido, maar nu… 😉

#4446952 Quote

Kijkoperatie…… Ik hoop nu toch ook wel eindelijk op een positieve test 🙂

Het komt vast goed!

#4446955 Quote

Succes, ik zal voor je duimen!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct