Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwanger?

• Auteur

hallo , ik zit met een enorme vraag en ik hoop dat iemand mij raad kan geven ,
    vorige maand ben ik maar 1.5 dag ongesteld geweest we hebben toen een test gedaan maar die deed eigenlijk helemaal niks er was niets op te lezen ook geen controle streepje , dus die weggegooid maar geen andere test meer gedaan (stom), nu heb ik sinds die tijd  erg gevoelige /pijnlijke borsten en af en toe misselijk gevoel .
    zou ik zwanger kunnen zijn ?  alvast bedankt voor jullie hulp   

#2829890 Quote

Hallo

Jeetje wat moeilijk zeg, Ik heb zoiets zelf nog nooit meegemaakt, Zelf heb ik wel een innesteling meegemaakt maar dat was toen ik smorgens wakker werd ineens een enorme plas bloed in de wc en over de hele dag geen bloed verloren helemaal niks.
    Ik denk dat je het beste even langs kunt gaan bij je huisarts of nog een test kan gaan doen.
    Want ik zou het echt niet weten, een menstruatie van 1, 5 dag heb ik ook nog nooit meegemaakt, lijkt me allemaal wel heel erg kort.

Sterkte ermee.
    Ik zal voor je duimen

#2829894 Quote

Als ik jou was zou ik voor de zekerheid een test doen; het zou misschien ook innestelingsbloed kunnen zijn. Ben erg benieuwd, laat wat van je horen!
    Groetjes, Esther.

#2829909 Quote

TEST DOEN!

#2829931 Quote

thnx meiden voor jullie reacties , erg fijn dat jullie reageerde ik heb normaal gezien dinsdag mijn ongesteldheidsdag zou ik nog wachten tot dan of die test nu al doen wat denken jullie ?

#2829939 Quote

Je zegt dat je vorige maand 1,5 dag ongesteld bent geweest, maar als dat niet ongesteld was maar innestelingsbloed dan ben je dus al een poosje zwanger (een week of 8??). Wat dat betrefd zou je de test nu al kunnen doen. Maar opzich is dinsdag niet zo ver weg, en als je alijd regelmatig bent geweest (en je de spanning aan kan) zou ik wachten tot dinsdag.
    Ben benieuwd!
    Groetjes, Esther.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct