Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1691621 Vandaag Nod

• Auteur

Hallo Dames,

Mijn NOD is vandaag, en jahoorr had al het eerste spoortje bloed aangetroffen… Jammer en helaasss. Dus met volle moed op naar ronde 4!

Fijne dag allemaal

#4446979 Quote

Balen zeg! Mijn nod stond eigenlijk ook voor vandaag, maar mijn ei kwam laat en is dus toch vrijdag geworden.

Hopen op ronde vier!

Liefs Daisy

#4446986 Quote

Balen meid! Succes voor de volgende ronde!

#4446995 Quote

jammer meid!
    heel veel succes de volgende ronde!

#4447011 Quote

ja dan gaan we voor een februari kindje haha die eerste van mij is ook van februari. Zegt niks kan altijd nog een eind januari of begin maart kindje worden!

#4447023 Quote

He dat is balen, hopen op ronde vier (bij mijn eerste zwangerschap was dat ons geluksnummer dus wie weet ;))) Veel liefs

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4447041 Quote

haha ja de eerste keer was ik in dec gestopt met de pil. Heel gek in maart ging ik er weer aan voor een maand. ( schiet lekker op) maar werd geopereerd! En toen weer gestopt in april zeg maar en dan was ik in mei of begin juni bevrucht dus ja heeft het nou een half jaar geduurt of eigenlijk maar 2 maanden of 5 tja het maakt me niet uit. Kan er nu wel een jaar over doen maar word steeds nuchter eronder. Je moet wel anders word je gek. Ja ben gewoon vrolijk eronder. Moet wel moet leren geduld te hebben gewoon verder klussen. Is ten slotte ook geen straf!

groetjess

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct