Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1691624 Wat Zal Het Zijn

• Auteur

Hallo dames,

Vroeg me even het een en ander af voor mn zus.
    Die heeft 1 mei dacht ik kid behandeling gehad nummer 6. Ze heeft een cyclus van 28 dagen altijd. En sinds gisteren roze slijm vandaag meer! Ze is in paniek want ze denkt dus dat ze ongi geworden is 5dagen te vroeg. Ik zei dus kan ook innesteling zijn, nee kon niet want de innesteling zou 8 mei zijn. Maar goed ik zei dat ik zo berekend maar dat is niet altijd zo. Maar goed ze denkt of ongi of vroege miskraam. Krijg der niet rustig… Ze is helemaal van de kaart tis erg zwaar voor der het project maar ze ziet alles helaas zo negatief. Ik zei wees blij dat je wat roze slijm heb juist nu in de goede week zeg maar. Maar je kan het niet aan der verstand peuteren zeg maar. Kijk kan haar geen garantie geven maar de kans acht ik denk ik toch groter dat het een innesteling is dan een miskraam. Naar mijn weten kan je een vroege miskraam toch pas krijgen op of na de NOD? Een test doen is te vroeg, ik zei dat ze gewoon moet afwachten. Wat denken jullie? Zou ze dan echt te vroeg ongi geworden zijn? Innesteling kan toch gewoon bloed bij zitten? Ja ik weet het ook niet maar als ik het had zou ik blij zijn!

Fijne dag dames.

#4446981 Quote

Hoihoi,

De duur van de innesteling varieert per persoon. Meestal vindt deze tussen dag 5 en dag 10 plaats en kan dus ook de innestelingsbloeding varieren.
    Zelf heb ik 3 keer iui gehad en heb ik 2 keer door de iui wat bloed verloren.

Maar als je zus op 1 mei een behandeling heeft gehad, dan kan ze toch vandaag testen? Vandaag is dan dag 14 na de behandeling, dan mocht ik testen, ook als ik daarna nog hormonen had geslikt. De dag van de behandeling moet je als dag 1 zien. Klopt de berekening van je zus dan wel dat ze een paar dagen moet wachten?

Succes voor je zus en als je vragen hebt, stel je ze maar!

Liefs Daisy

#4447008 Quote

Hoi Daisy,

Ja ik zei 1 mei het is rond 1 mei geweest durf niet helemaal te zeggen. maar dacht 1 of 2 mei ik weet wel dat ze over 5 dagen ongi moet worden. en een cyclus heeft van 28 dagen. Ze is der nu niet dus kan het niet aan der vragen. Maar ja wat zal het zijn. Ik denk toch echt innesteling want 5dagen te vroeg ongi kan natuurlijk wel maar das toch wel erg vroeg met een bertouwbaren cyclus van altijd 28dagen? Tja ik weet ook niet. Ik laat het wel weten als ik weer wat weet.

Groetjess

#4447019 Quote

Ik weet het niet…. Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad, maar heb ook wel eens een ‘misser’ gehad van een paar dagen korter.

Maar goed, zolang het niet heel veel is en er geen stolsels bij zitten is er goede hoop! Bovendien is het roze slijm en geen echte bloeding!

Mag ik vragen waarom ze een kidbehandeling heeft gehad? Heeft ze geen partner of wat het zaad van haar partner niet goed oid?

X

#4447039 Quote

Hoi Daisy,

Ja ze wilt Bam moeder zijn. Ze heeft geen partner en ze is al 31. Ik zeg altijd een man kan je altijd nog krijgen een kind niet. Maar het is erg ingewikkeld allemaal, ze houd van een man die al een gezin heeft en al tegen de 50 loopt pff wat een gedoe, dat houd der ook tegen om dus voor een andere man te gaan want ze houd van hem. Onmogelijk om met hem een vaste relatie te krijgen. Hij is geholpen en heeft al 3 kids. Ze vrouw geeft em vrij spel omdat ze niet van sex houd… dus hij mag sex met een andere vrouw alleen geen relatie, heeel raar allemaal en me zus is dus de vrouw waar hij sex mee heeft. Maar zei is van hem gaan houden. Ja je krijgt het niet aan der verstand. Snap heus wel dat ze van iemand houd maar je heb totaal geen toekomst met em. Hij zegt straks doei en dan ist voor haar te laat allemaal. DUs ja. Weet ook niet wat ik er mee aan moet. Gelukkig zijn we allemaal “anoniem”haha dat we gelukkig niet weten over wie het gat en kan je lekker er over kletsen. Maar ja ik hou je op de hoogte hoop voor haar dat het nu echt eens raak is.

Groetjes

#4447121 Quote

Wat een gedoe, zeg! Zodra er gevoelens in het spel komen, zoals nu, wordt alles nog ingewikkelder… Pfff… Toch maar hopen dat je zus ineens een ontzettend leuke andere vent tegen het lijf loopt! Zat er gisteren geen leuke boer bij? :-p

Ik geef haar groot gelijk dat ze lekker voor een kindje gaat! Ik ken via mijn werk (basisonderwijs) 2 kinderen die ook via kid zijn verwekt om de reden dat moeders geen relatie had. Toch wel fijn dat het allemaal zo kan tegenwoordig.

Hopen dat ze dit keer zwanger is, spannend allemaal!

Liefs Daisy

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4447185 Quote

ja ben ook super blij voor der. Het roze slijm is bruin bloed geworden en met bruin bloed begint haar mentruatie meestal dus ja meer dan wachten kan ze niet. Ze is op 3mei geinsimineerd dus op donderdag 2weken geleden. Zat ik er toch wat dagen naast want op 2mei had ze der ei. Ja je kan niks hoop dat het voor haar posi is maar het kan wel ongi betekenen ookal ist 4 dagen te vroeg. Alles kan! Afwachten das ooookkk zooo leuk hier.

#4447234 Quote

Balen zeg!

Misschien dat je wel aan haar kan vragen of de inseminatie niet te laat was…. Ik ben geen arts, natuurlijk, maar volgens mijn gyn is je eitje maar 12 uur ‘houdbaar’ en neemt de kwaliteit daarna snel af tot deze na 24 uur niet meer ’te gebruiken’ is. Dit is tenminste wat ik van mijn gyn heb gehoord. Bij mij is de iui altijd geweest op het moment van de eisprong of iets daarvoor. Met hormonen is dat precies te bepalen. Misschien dat de inseminatie de dag ná de eisprong dan vrij laat is? Misschien heeft haar arts er een goede reden voor en werkt dit bij haar, maar wie weet…

Misschien maakt deze opmerking haar onnodig onzeker en moet je het haar niet vragen, maar dat valt me op aan jouw verhaal.

Liefs Daisy

#4447275 Quote

Ja daisy ik weet het ook niet, ik zeg ook telkens ben je niet te laat dan maar volgens die arts die zei heb juist niet! Ik twijfel nog steeds. Ze zegt dat als je een positive ovulatie test heb dat je 24tot 48 uur de tijd heb?? Nou ik heb wel eens anders gelezen maar ja een arts zou het wel weten toch? Kweet ook niet hoop voor haar positief nieuws van de week.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct