Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1691665 Morgen

• Auteur
  • cu2heleen1
    Bijdrager

Morgen naar de HA. Net een afspraak gemaakt. Kon evt. vandaag ook wel, maar dan zit ik bij een HA waar ik het niet zo op heb. Dat wil ik voor zo’n vraag toch niet… dan maar een dagje wachten.

Mijn man gaat mee. Hij heeft latedienst en we hebben om 8.40 uur een afspraak.

Vanmorgen al heel vroeg wakker. Ik had gewoon de zenuwen om te bellen. Ben zo benieuwd wat er wordt gezegd, wat de volgende acties worden/zijn.

Morgen horen jullie meer. 🙂

#4447017 Quote

Super dat de afspraak gemaakt is! Fijn ook dat je man mee kan. Ik vond dat altijd prettig, want 2 horen toch meer dan 1 en hebben ook meer vragen dan 1!

Ben benieuwd wat je te horen krijgt!

Succes,

X

#4447109 Quote

Toch maar wel gedaan meid? Groot gelijk. Die onzekerheid word je ook niet lekker van. Fijn dat je man mee kan. Ik lees het morgen wel! Succes.

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4447262 Quote

dankjewel Daycey en Supertje.

HA was gisteren ook wel bekend. Samen is dan toch wel fijner. 😉

Ik loop me nu (voor zover ik niets doe en dus even “vrij ben”.) alleen maar te bedenken wat mogelijke stappen kunnen zijn. Maar goed. Over ong. 1 uur is manlief weer thuis en dan proberen in slaap te vallen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct