Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ronde ????

• Auteur

Hallo allemaal.

Ik heb een vraagje ik raak een beetje in de war met al die rondes.
    Wij zijn vanaf juni bezig om zwanger te worden nu ben ik in die tijd al 5 keer ongesteld geworden is het dan nu al mijn 5de ronde?
    7 November is mij NOD als ik dan ongesteld word (wat niet te hopen is) is het dan mijn ronde 6? Heb ik het zo goed begrepen?

Ik heb  gister een maansteen gekocht zodat het mij helpt (via geloof) zwanger te worden, ik hoop dat me steen werkt.
    Ik hou jullie op de hoogte

Groetjes Peggy
    21 jaar, zoontje van 2 jaar, ronde 5 ??

#2829896 Quote

Volgens mij zit je al in ronde 6, maar ik ga het aan de anderen over laten of het nu 5 of 6 is. Ik kom hier nog niet zo heel lang en ben nog niet helemaal gewend met die termen 😉
    Ik heb nog nooit gehoord over dat de maansteen je helpt zwanger te worden, vertel eens?
    Groetjes Esther

#2829899 Quote

Hai

Nou ik geloof namelijk dat stene positieve engergie geven, zo heb je stenen voor angst, voor allerlei soorten klachten, en is er dus ook een steen die positieve engergie geeft bij het zwanger worden dat is dus de MAANSTEEN.
    Je moet je wel goed lateninformeren wil je zo'n steen kopen, en je niet zomaar iets aan laten smeren want andere stenen kunnen negatieve werkingen hebben op andere gevoelens. Het is er ingewikkeld allemaal. Ik hoop een beetje dat je het snapt ( het is meer eigenlijk een geloof, net zoals ze zeggen dat wanneer je vrijt op volle maan dat je kans op zwanger raken groter is)
    Omdat vrouwen aangetrokken zijn tot de maan.
    Het is echt puur of je erin geloofd of niet.
    Je moet zoiets ook echt alleen kopen wanneer je er 100% achter staat.
    Mijn NOD is 7 november ik zal je laten weten of mijn steen geluk heeft gebracht.

Wanneer je besluit   een steen te kopen, dan moet je hem een nacht in koud water laten staan voordat je hem draagt, en als je hem gaat dragen, draag hem om een zilvere ketting en laat die hangen net waar je spleetje begint tussen je borsten daarboven, als je daar drukt met je vinger is het ook een beetje gevoelig.

Ik hoop dat je het een beetje snapt hahahahaha
    Wanneer is jou NOD en hoeveelste ronde zit je?

Groetjes Peggy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct