Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1691864 Vrijgezellenfeest Een Week Na Ovulatie

• Auteur

Hoi hoi,

Zit mezelf en beetje gek te maken, we zijn nu alweer een tijdje bezig voor onze eerste, nu heb ik zaterdag na anderhalf jaar klussen zonder resultaat mijn vrijgezellenfeest…

Ik zou er toch graag van willen genieten met een borreltje hier en daar.

Het hangt absoltuut niet af van de drank of ik kan genieten of niet, heb nooit veel gedronken en drink na al ander half jaar niets..

Maar heb wel even behoefte aan een ‘goed’ feestje..

Bij het idee alleen al dat de mogelijkheid er is dat het deze maand wel gelukt is (ook al is het nog maar een week na mijn ovulatie), voel ik me nu al schuldig en egoistisch dat ik zaterdag een borreltje wil doen..

Vrij vervelend…en weer een bijvoorbeeld van hoe moeilijk vrouwen zich hetzelf soms kunnen maken met hun schuldgevoelens.

#4447222 Quote

moet je niet doen! Lekker van genieten. Als je zwanger zou zijn en je drinkt wat merkt je aankomend kindje er niks van. Dus ik zeg neem lekker die borrel!
    Nanny

#4447231 Quote

Gewoon drinken! Geniet ervan, straks mag het 9 maanden niet, haha! Je kindje merkt er pas wat van als de navelstreng gevormd is en dat duurt nog even na de eventuele bevruchting. Je kunt dus best een borreltje drinken, hoor.

Geniet ervan!

Liefs Daisy

#4447233 Quote

Bedankt, ga het proberen, met een paar kleine borreltjes..

#4447235 Quote

En geen schuldgevoel, hoor! Als het goed is heb je maar een keer in je leven je eigen vrijgezellenfeest, dus geniet ervan!

X

#4447276 Quote

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Wanneer trouw je? Ik verwacht een dezer weken ook mijn vrijgezellefeest.. We trouwen 5 juni a.s.! Ik drink weliswaar nagenoeg nooit, maar ik zou wel iets drinken (met mate 😉 ).

Veel plezier alvast! Liefs

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4447281 Quote

Dankje, jullie ook gefeliciteerd!

Wij trouwen eind juni, dus we hebben nog eventjes.

Ik drink ook nagenoeg nooit, dus heb er verder ook geen grote problemen mee, maar een paar wijntjes zou ik toch wel gezellig vinden, zeker na anderhalf jaar tevergeefs klussen en braaf niet drinken..

#4447300 Quote

Dan mag je ook wel weer is extra genieten, toch?!

#4447301 Quote

Volgens mij is er met 6 weken pas verbinding met jouw bloedbaan. In ieder geval nog niet als je je vrijgezellenfeest heb. Dus neem maar lekker die borrel hoor.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct