Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1691878 Bijzondere Versiering Aangeschaft Nog Leuke Ideeen

• Auteur

Hebben jullie nog iets bijzonders besteld of gemaakt om het huis leuk te versieren als de baby geboren is???
    Uiteraard hangt er al een hoop Oranje spul!!! Mijn man hoopt vooral dat het niet de 13de komt wedstrijd “ned-duitsland” hahahaah Ik heb al een mini oranje shirt mocht het toch op die dag geboren worden heb ik beloofd dat ze in het oranje mag hahahahahahahahaha
    Voor de rest heb ik een stoffen slinger met naam laten maken en ik zit te denken om een raamsticker met naam te bestellen…. maar misschien hebben jullie nog leukere ideeën???

nieuwsgierig hihi

#4447413 Quote

Ik heb via de website
    http://www.dkado.nl/Geboorteslingers-met-naam-c-277.html
    mini t-shirtjes besteld met op ieder t-shirt een letter van de naam. Ik heb er ook kleine hangertjes met zuignapjes bij besteld, zodat het makkelijk op het raam te bevestigen is.
    Het ziet er heel schattig uit!

#4447921 Quote

Ik ga een grote waslijn van de voordeur om de schuur hangen (onze schuur zit aan de voorkant;) En daaraan allemaal babykleertjes hangen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct