Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1691904 Echo Groei

• Auteur

Vanmiddag de echo gehad om de groei te vervolgen van ons ukje. Ten opzichte van de vorige echo was ze prima gegroeid, alleen blijft ze een kleine week achter lopen. Voor de rest geen bijzonderheden en even genieten van ons meisje die heerlijk lag te duimen. De gyn vond het formaat goed bij ons passen. Over 6 wkn nogmaals een echo om weer te kijken hoe ze groeit.

cass85
    Bijdrager
    #4447266 Quote

Fijn dat de kleine gegroeid is.
    Maar kan het dan niet zo zijn dat je dan een week minder ver bent?

#4447302 Quote

Ja, volgens mijn eigen berekening zou ik 20 sept uitgerekend zijn en volgens de echo 14 sept, dus daar kan zeker verschil in zitten.

#4447314 Quote

Fijn dat de kleine gegroeid is! ik hoop dat je inderdaad gewoon wat minder ver bent, dan is er niks aan de hand!

#4447356 Quote

Lekker dat de kleine gewoon groeit. Zoals je zelf als zegt kan het week verschil dus zitten in je eigen berekening en de berekening van de termijn echo. Maar nu is het ook een voordeel want je kan extra kijken naar jullie kleintje

#4447368 Quote

fijn te lezen dat de kleine toch goed gegroeid is.

#4447398 Quote

bij mij ist juist andersom….ik ben volgens mn eigen berekeningen 10 sept uitgerekend…maar volgens de echo 3 september

ik heb t idee dat we gewoon een groot kind krijgen…aangezien de papa ook 9 pond en 55 cm was bij de geboorte…en papa is nu ook een uit de kluiten gewassen man…haha

ik ben dus 3 sept uitgerekend…maar stiekum hou ik gewoon 10 in mn gedachten

#4447503 Quote

oh wat fijn zeg dat het goed gaat met de kleine,dubbelop genieten dus nu meid

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct