Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692009 1 Dag Overtijd Nu Al Testen

• Auteur

Dag meiden,

Ik ben nu 1 dag overtijd, ervan uitgaande dat mijn cyclus 30 dagen was ipv 28 zoals normaal. Ik heb nu mijn eisprong 2 dagen later gevoeld. Ik heb sinds zondagmiddag al met vlagen zeurende buikpijn, alsof ik ongesteld moet worden. Maar het zet niet door. Ik heb verder helemaal geen klachten, geen buikpijn, geen gevoelige borsten en niet emotioneel. Normaal heb ik dat ook niet als ik ongi moet worden. Maar waarom zet het dan niet door? Wanneer zouden jullie testen dat je het echt zeker kunt weten? Ben zo bang dat ik negatief test en dan paar dagen later toch ongi wordt.

Groetjes emmy

#4447363 Quote

Ik zou gewoon testen. Als het raak is, ben je blij. En als het niet is, dan is het zo en dan kun je er toch niks aan doen (dan kun je maar beter zsm ongi worden en door naar de volgende ronde, denk ik altijd maar).

Mijn cyclus schommelt tussen 33-40d, meestal rond 35 dagen. Ik ga morgen testen (dag 37).

Veel succes en laat het ons weten!

#4447369 Quote

Gewoon doen. Als het niet zo is kun je je Ongi afwachten. Is het wel zo dan ben je idd megablij!

Ik ga voor zekerheid ipv onzekerheid!

Liefs

#4447390 Quote

Zou ook gewoon lekker testen!!!!Als het zo is, ben je in iedergeval van je stress af of het wel of niet zo is.Als het niet zo is, kan je je voorbereiden op een nieuwe maand!
    Ik ga voor je mee hopen!!!!
    Liefs

#4447440 Quote

Beste Emmy86.

Ik zou als ik jou was ook lekker testen!
    Ik had getest toen ik 2 dagen overtijd was met de zwangerschapstest van kruidvat 2 voor 5,- en binnen 1 minuut kreeg ik al 2 streepjes te zien.

Succes

xxx ziana

TWD
    Bijdrager
    #4447441 Quote

breek ff in hoor hihi
    gewoon testen…je weet dan waar je aan toe bent…, zelf heb ik op de dag zelf en dag later getest en beide positief…
    Zou het gewoon proberen….

succes

liefs cloewja (nov. mama)

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4447539 Quote

Ja, ook ik zou testen. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Good luck!

#4448473 Quote

sorry meiden, ik wilde nog laten weten of ik ongi was geworden, maar kon toen niet meer inloggen. Eindelijk nu weer wel ,wat een drama! Maar in ieder geval wilde ik testen twee dagen later, kwamen toch de duivels. Dus helaas, ongi is al weer bijna achter de rug gelukkig. Op naar de volgende ronde.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct