Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692024 Spannend

• Auteur
  • diana8020
    Bijdrager

Hoi meiden,

Vandaag een erg spannende dag!!!
    Vanmiddag naar de gyn we hebben een gesprek hoe nu verder misschien hebben jullie het 1 en ander wel gelezen van mij… bij mij was alles nu in orde na clomid 2 eisprongen dus toch flink geklust maar of het zo mag zijn dat het raak is…de kansis namelijk heel erg klein dat het raak zou zijn bij mijn vriend is gebleken dat het kwaliteit van zijn zaad erg slecht is veels te traag en hij produceert te weinig as zaterdag kan ik testen of het zo mag zijn als er geen ongi komt vanmiddag horen we dus hoe we nu verder gaan waarschijnlijk gelijk het ivf traject in allemaal erg spannend en ook helemaal nieuw voor ons we zijn bezig voor ons eerste kindje dat maakt het allemaal juist nog veel spannender laten we hopen dat we vanmiddag een goed gesprek hebben en dat we er wat wijzer van gaan worden ik laat het jullie zeker weten

Veel liefs Diana

moppie2012
    Bijdrager
    #4447395 Quote

succes vanmiddag en hoop natuurlijk dat het jullie bespaard blijft met zaterdag die positieve test zou het veel leuker zijn 😉

veel liefs

#4447451 Quote

Succes meid, erg spannend allemaal!

Veel liefs

#4447489 Quote

En hoe was het?

#4447538 Quote

Spannend meid, hoe is het afeglopen? Wijzer geworden?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct