Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1692058 Wanneer Kregen Jullie Klachten - pagina 2

• Auteur

Hello,

Ik ben van de mamaclub november , en ook ik had nergens last van toen ik 5 weken zwanger was alleen pijnelijke boobs.
    Ik ben in week 9 en week 10 alleen misselijk geweest dat heeft 2 weken geduurd en heb daarbij ook niet overgegeven.
    Elke zwangerschap is inderdaad anders maar ik kan best begrijpen dat je hoe raar het ook klinkt misselijk wilt zijn hihihi..

groetjes ziana

#4447601 Quote

Dank je wel!
    Ik geniet ook, voor zover natuurlijk kunt genieten als je ruim 5 wk bent-:) We zullen wel zien hoe het lopen gaat….

Groetjes!!

#4447593 Quote

hey!
    Ik had de eerste 6 weken nergens last van, en riep toen nog, als k er zo doorheen wandel…. Haha net wat jij zegt, daarna de vraag hoe kom ik van me misselijkheidnen braken af??? Ben van week 7 tot 18 ontzettend ziek geweest incl ziekenhuisopname, dus geniet van het niet misselijk zijn! Geloof me dat ben je zo beu.. Haha…
    Ik snap de onzekerheid, dat had k op het begin ook..
    Geniet van je zwangerscjap!

Liefs daisy
    (julimama)

#4447868 Quote

Ik heb ook nergens last van. Alleen een beetje gevoeligere en iets grotere borsten.
    Oh ja en veel plassen. Schijnt er ook bij te horen.
    Helemaal niet misselijk tot nu toe…

#4447954 Quote

Ik heb eigenlijk ook weinig last met 5 weken en 3 dagen. Had wel al snel wat pijnlijkere borsten. Zitten met slapen ook wel een beetje in de weg, maar kan nog redelijk op mijn buik liggen. Verder inderdaad veel plassen. Had gister 23 keer geturft op een hele werkdag van 8 uur. Elk glaasje water of kopje thee, komt er in drievoud weer uit. Daarnaast ben ik wel vermoeider na een dag werken, dus lig wat eerder in bed.

De misselijkheid blijft nog even weg. Gelukkig!

#4448216 Quote

Afgezien van een beetje moe en een opgeblazen gevoel en hevige buikkrampen die opkomen als ik rustig zit of lig nergens last van, maar wat nog niet is kan altijd nog komen.

Ik wacht het rustig af en laat me “verrassen” net als bij het moment dat ik afgelopen donderdag en vanmorgen een positieve test had. Pas dinsdag mijn nod. Duim wel dat het goed blijft gaan.

#4449270 Quote

hai
    het gekke is dat ik steeds aan het eind van de dag misselijk word beetje gek maar dan is mn buik zo vol en doet zeer (als menstruatiepijn) en behoorlijk misselijk. dit trouwens sinds een week of 3 daarvoor super moe en errug last van mijn hormonen (arme man en kinderen)

groetjes gertruda

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen