Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692069 Moeilijk

• Auteur

Zoals ik al eerder schreef doe ik elke dag een ovulatietest, nu zit ik al op dag 24 maar nog steeds geen eisprong te ontdekken. Nu bedacht ik me toen ik 2 weken geleden na de dag dat ik gevreeen had met mijn man dat ik de hele dag met een drukkend gevoel in mijn onderbuik heb gelopen. Misschien heb ik toen m’n eisprong gehad…dat zou op dag 16 zijn…maar toen was ik nog niet bezig met de ovulatietesten aangezien mijn cylcussen steeds langer zijn dan 32 dagen dus ik ben vanaf dag 32 begonnen met testen.
    Pff…verder ovulatietesten doen of niet..vorige maand was mijn cyclus namelijk 45 dagen dus dat zou ook nog kunnen.

#4447448 Quote

Misschien zit er meer tussen je ei en ongi dan 2 weken (dus ei op dag 16 en toch eenc yclus van 32 dagen bijvoorbeeld).

Ik heb gelezen dat dat best wel langer kan zijn dan 14 dagen. Op sommige zwangerschapscalculators kun je het zelf invullen (het heet lutheale fase of zoiets).

In elk geval veel succes ermee!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct