Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692075 Even Voorstellen

• Auteur
  • Daantje12
    Bijdrager

Hoi allemaal,

ik ben nieuw hier op het forum dus bij deze wil ik me even voorstellen. Mijn man en ik zijn net gestopt met de pil en gaan dus binnenkort voor ons eerst kindje. Spannend hoor! Ik hoop dat ik hier gezellig mee mag kletsen op het forum en wens jullie allemaal veel succes met het zwanger worden!

#4447449 Quote

Welkom Daantje, wat spannend! Hopelijk lukt het heel snel voor jullie!

#4447453 Quote

Hoi Daantje!

Welkom bij de club, hoop voor je dat je snel een wondertje mag krijgen.

Liefss

#4447536 Quote

Hi Daantje,

Welkom hier, gezellig dat je ook mee komt “kletsen”.
    Spannend hoor een eerste wondertje. Hopelijk is het snel zo ver!

Liefs Mamamijn

#4447619 Quote

Welkom!
    Ik zit ook nog maar net op dit forum aangezien mijn vriend en ik net hebben besloten voor een derde kindje te gaan…
    Dat je maar snel zwanger mag worden!

Liefs

#4447661 Quote

Ook namens mij welkom hier! Lekker zeuren, mopperen, klagen, opbeuren, tips geven/krijgen over alles wat al dan niet met zwanger worden te maken heeft!

Liefs Daisy

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4447951 Quote

Bedankt voor jullie leuke reacties! Inloggen met de inlognaam ‘Daantje12’ lukt om de een of andere reden al meteen niet meer.. En wachtwoord vragen lukt ook niet want dan krijg ik een mail waar niks instaat.. Dus maar even een nieuwe aangemaakt. Daantje12 is dus voortaan Daantje1988..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct