Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692076 Uitslag Ha

• Auteur
  • Moon7
    Bijdrager

Nou, dames ik weet nu zeker dat ik niet zwanger ben. Mijn bloedtest uitslag was negatief (hCG was minder dan 1).

Heb sinds vrijdag enorm pijnlijke tepels, dus de menstruatie komt er zeker aan denk ik.

Ik voelde me toch verdrietig, maar aan de andere kant verwachtte ik het ook al een beetje.

Nu wachten op de vloed en dan weer verder met de volgende ronde.

Mijn man gaat nu ook een spermaonderzoekje doen, gewoon om dingen uit te sluiten…

Liefs, Guler

#4447428 Quote

he jammer meid!!!
    kunnen we samen naar de volgende ronde…. al moet hier de vloed ook nog komen… maar ook die zit eraan te komen hoor! heb al allemaal pukkels op mijn hoofd hahaha is meestal mijn teken hahaha
    hoe lang duurt jou cyclus nu al… die van mij 55dagen

#4447450 Quote

Dat is balen! Op naar de volgende ronde dan maar… En hopelijk dan wel meteen raak :)))

#4447488 Quote

Jammer! Wel fijn als je ongi nu eens komt en je weer verder kunt. Fijn dat ze je man zn zaad ook gelijk checken.

Hopelijk komt je ongi er snel aan!

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4447526 Quote

Jammer van deze ronde. Hopelijk komt je ongi snel zodat je weer verder kunt. Wat een goed belsuit van jullie en de gyn om ook het zaad te checken. succes.

#4447535 Quote

Jammer joh, je blijft toch altijd een sprankje hoop houden. Nu maar weer vooruit kijken.
    Hopleijk komt je ongi snel en is er niets aan te merken op de kwaliteit van het zaad van je man.
    Succes!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Moon7
    Bijdrager
    #4447638 Quote

Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes!

We blijven moed houden 😉

@Famke: ik zit nu op 49 dagen… 🙁 Nog niets te bekennen helaas. Bij jou?

#4447694 Quote

nee ook nog niet:(

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct