Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692093 Even Inbreken Bij Jullie

• Auteur
  • TWD
    Bijdrager

heey meiden

ik breek even bij jullie in…
    Vroeg me af hoe het met jullie gaat…
    Lees af en toe wel mee, maar niet zovaak meer….

hoop dat jullie snel naar de mamaclubs mogen…

liefs cloewja

#4447487 Quote

Hoi Cloewja,

Wat leuk dat je even komt kijken hier! Hier nog steeds niet zwanger helaas…… Zit nog een week op het wachtbankje. Heb goede hoop! Heb deze ronde fm gehad dus wist precies wanneer mijn ei was…… Hoop dat het deze ronde na een jaar gelukt is.

Hoe gaat het met jou?

Groetjes

#4447556 Quote

Hey meis!

Wat leuk dat je komt inbreken!
    Bij ons gaat het de goede kant op.
    Na anderhalf jaar hormonen spuiten bij mijn vriend, heeft hij nu eindelijk, tegen verwachting in, zaadcellen! Helemaal geweldig nieuws. Nu 2 maandjes wachten nog, want hij heeft net koorts gehad, op een volgende afspraak met de gyn. Dan kijken voor evt verdere behandelingen. En of dit wel nodig is dan…

Hoe is het met jou dan?

Liefss

TWD
    Bijdrager
    #4447629 Quote

@beauty ik ga voor je duimen…bij mij was het raak in de maand dat ik de fm had…dus wie weet…Spannend

@bosbesje wat een goed nieuws, jammer dat je nog weer 2 maanden moet wachten…

Met mij gaat redelijk…veel last van kwaaltjes…en flink de griep gehad waar ik nog niet helemaal doorheen ben..Gaat wel snel hoor alweer 14 week vandaag…

Ik blijf voor jullie duimen meiden…Hoop dat jullie snel mogen volgen.

liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct