Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

HELLLPPPP!!!

• Auteur

Hallo allemaal

Pffff al die spanningen ik kan er niet meer tegen…
    7 november is mijn NOD, ik wil zo graag zwanger worden en zit daarom helemaal vol met spanningen zenuwen.pffff echt erg ik ben er gewoon zenuwachtig voor of ik nu wel of niet zwanger ben.
    We hebben namelijk wel gevreeen rond de tijd dat mijn eisprong plaats moest vinden.
    De vorige keren hebben we dat niet gezien, toen wist ik niet eens wanneer mijn eisprong plaats vond.
    Bij me vorige menstruatie was ik 4 dagen overtijd, ik had last van meer plassen, en echt het gevoel dat ik zwanger was.
    Nu heb ik weer zo'n gevoel dat ik veel plas en deze keer heb ik ook wat pukkeltjes in me gezicht gekregen, kan het allemaal zo vroeg of is het gewoon dat ik me teveel druk maak erover en sypthonen krijg die ik me dan voorstel of is het dat ik gewoon veel drink, pfff ik weet het ff niet meer die spanningen allemaal!
    Wie kan me een beetje gerust stellen

Groetjes een zenuwachtige moeder.

#2829913 Quote

hee hallo,

nou ik hoop hetw el voor je maar je kunt natuurlijk ook denken dat je van alles  voelt, dat heb ik ook maar helaas is het nog steeds niet gelukt mijjn nod dag is 6 november.
    ook ik moet veel plassen en heb veel pukkeltjes in mijn gezicht.
    We zullen zien nog even af wachten.
    succes en hou me op de hoogte.

liefs fenne

#2829914 Quote

Hoi Fenne

Owhh zo spannend heh!
    Jij 6 ik 7 pffff ik kan niet wachten ik heb meestal een cyclus van 30 dagen.
    Dus ik wacht gewoon even af de tij dgaat zoooo langzaam hahahah
    Ik hoop voor jou da je zwanger bent!!

Groetjes Peggy

#2829936 Quote

hallo, ik weet precies wat jullie voelen,ik heb ook ineens overal last van voor mijn gevoel , misselijk ,me buik voelt raar aan vorige maand 1.5 dag ongesteld (????) ook veel plassen, a.s. dinsdag moet ik mijn ongesteldheidsdag krijgen dus ben erg beniuwd
    ik zal voor jullie duimen dat het wel zo is

p.s misschien een stomme vraag maar nod is dat je ongesteldheidsdag ?
    groetjes kel

#2829940 Quote

Hallo Kel

NOD staat voor NIET ONGESTELDHEIDSDAG
    Dat staat volgens mij voor de dag dat je ongesteld gaat worden maar omdat we hopen dat het niet gebeurt omdat we zwanger willen worden hebben ze er NIET voorgezet, volgens mij hoor als ik het fout heb dan hoor ik het graag ahahhaah anders ben ik ook verkeerd geinformeerd

Ik zal ook voor jou duimen dat je Niet ongesteld word en er iets heel moois in je groeit!

Groetjes Peggy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct