Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692124 Even Voorstellen

• Auteur

hallo allemaal,
    dit weekeinde hebben we de knoop doorgehakt,we gaan voor een 2e! Wel denk ik dat ik as ronde de boot mis loop, want mijn nod is op 22 mei,dus over 7 dagen..spannend allemaal. ik kan het wel van de daken schreeuwen,doe ik niet,daarom ben ik hier…
    Ik hoop lif en leed met jullie te delen,
    groetjes,
    elise

#4447477 Quote

Hoi elise!

Leuk dat je je hebt aangemeld,
    Welkom bij de club!

Je kunt hier mooi je ei kwijt, dus tot spreeks!

Liefss

#4447485 Quote

Welkom! Ik hoop dat je snel zwanger bent!

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4447525 Quote

welkom! wat een mooi besluit. hoop dat je snel zwanger bent en je wat aan dit forum hebt. 😉

#4447534 Quote

Hoi elise,

Welkom bij de club! Het is hier over het algemeen altijd gezellig en druk, dus schrijf lekker mee. We mogen hier blij zijn, klagen, wachten….

Liefs Mamamijn

#4447618 Quote

Hoi Elise,

Ken je gevoel dat je het aan iedereen wilt vertellen….
    Ook ik hou het nog maar ff voor me dat ik voor mijn 3e wil gaan, daarom is het zo fijn dat dit forum er is!

Welkom en veel succes!

Liefs

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4447633 Quote

Hallo allemaal,
    Bedankt voor jullie leuke reacties. Ik ga zeker mee kwebbelen. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik er nog een vriendin aan over gehouden. Leuk he.
    En de vorige keer was practisch iedereen van het clubje na een jaar wel zwanger.
    groetjes,
    Elise4

#4447779 Quote

hi
    welkom..

en veel succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct