Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692191 Nod Nadert

• Auteur

Hoi meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij.
    Langzamerhand begint de spanning wat toe te nemen maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe echt relaxed ben. Ik voel en merk soms wel wat kwaaltjes maar die schrijf ik uit zelfbehoud gewoon weg onder het kopje slecht geslapen of ik wordt voor de gek gehouden door mijn lichaam. Tsja, gruwelijk trek in patat en chips hoeft niets te betekenen, zo ook emotionele uitbarstingen en een opgeblazen buik waar ik niet op kan liggen.
    Als het lukt ga ik pas maandag testen.

De afgelopen dagen is mijn dochtertje weer helemaal in de ban van babies, ze is echt heel verdrietig als ze een zwangere vrouw ziet. Ze komt dan naar me toe en dan heeft ze een heel verhaal. Mama, die mevrouw heeft een baby in de buik. Dat vind ik niet leuk. Ik wil ook een baby. En dan kruipt ze helemaal in mijn armen en wil ze knuffelen. Echt zo oneindig lief. Wat wil ik haar toch graag een broertje of zusje geven.

Hopelijk is het deze maand gelukt.
    Even wat sterretjes, voor iedereen en mezelf 🙂
    *************************************************************************************************************

Liefs

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4447547 Quote

Lieve mamamijn,

wat een mooie reactie van je dochter. 🙂 Zo schattig om dat te lezen en dat dan in te beelden.

Die waaltjes. Goed van je dat je die probeerd weg te cijferen naar een andere noemer.

Succes met wachten met testen! Hopelijk gaat het je lukken tot maandag!

Liefs,

#4447555 Quote

Ik wacht met je mee! Hoop dat we allebei deze ronde zwanger zijn……. Succes met wachten!

#4447657 Quote

Ook ik wacht met je mee…. Morgenochtend weet ik meer, maar eigenlijk weet ik het nu al. Voel me hetzelfde als altijd… 🙁

Liefs Daisy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct