Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692207 Echo Gehad

• Auteur
  • peet37
    Bijdrager

Nou meiden, ook ik heb mijn 2e echo gehad.
    En wat zagen we…..
    2 handjes
    2 voetjes
    een mooi kloppend hartje.
    En hij/zij zwaaide er vrolijk op los.
    Ben nu uitgerekend op 7 december.
    (gezien de klusdag kan dat aardig kloppen, hihi)
    Volgende week woensdag krijgen we de nekplooimeting. Vandaag al bloed laten prikken, zodat we volgende week gelijk de uitslag krijgen. Dus deze keer geen 2 weken onzekerheid. Echt wel fijn.
    ze zei dat die echo ongeveer een half uur duurt, dus dat wordt weer genieten.

Wilde het even met jullie delen meiden, ben zeer blij dat alles goed is.

Liefs, Peet

#4447575 Quote

O, wat fijn zeg! Alles goed! Genieten meid… 🙂 Ik heb vanmiddag de termijnecho, 14.45 ben heel benieuwd!

#4447581 Quote

Lieve Peet,

Wat heerlijk dat alles goed is!! Genieten hé?!! Wij hebben volgende week woensdag ook de echo en de nekplooimeting, ben zoooo benieuwd, kan niet wachten ze weer te zien en indd dan mogen we wat langer gluren. Ik heb de formulieren wel al om bloed te laten prikken maar dat zal ook woensdag zijn dus dan duurt (helaas) de uitslag wat langer, begrijp ik??

Geniet lekker van jullie kleine uk! 🙂

Liefs Lynn.

#4447595 Quote

Joepie wat geweldig!! Van harte meid…

#4447596 Quote

Geweldig dat alles goed is! Wel zo fijn als je direct de uitslag vd nekplooimeting krijgt. Lekker dat je volgende week weer mag spieken.

#4447607 Quote

Super!!!

#4447709 Quote

Wat gaaf. Ik ga vrijdag bloed laten prikken en dan ergens anderhalve week later de combinatietest ook dan krijg ik gelijk de uitslag. Is wel zo prettig.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct