Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692269 Mirena Is Eruit

• Auteur

Hey meiden,

ff kleine update… Gister ochtend heeft de huisarts mijn mirena verwijderd! Het eruit halen viel hartstikke mee en heb ook verder nog weinig last… Nu iis het dus afwachten hoe snel alles weer gaat werken (zal wel wennen worden; ben al bijna 5 jaar niet meer ongesteld geweest)…

In theorie kan ik dus gelijk zwanger worden!!!! heel spannend allemaal, maar ga er maar vanuit dat het nog een tijdje zal duren…

Nu doe ik dus echt mee voor het echie!!!!

Liefs Nika

ps, zijn er hier nog meer meiden die een mirena hebben gehad?

#4447624 Quote

woooww spannend meis!

Ik zal voor je duimen!
    Heb geen mirena gehad zelf, dus kan je daar niet mee helpen.

Liefss

#4447626 Quote

Ik heb wel de myrena gehad,….maar was nog wel elke maand ongesteld,…dus waarschijnlijk ook gewoon de eisprong gehad,..
    Ik was daarna gelijk zwanger, maar helaas is dat 2 keer mis gegaan.
    Succes met klussen en hopelijk ben je snel zwanger!
    Liefs

#4447636 Quote

Hoi Nika,
    Ik heb voor mijn eerste zwangerschap een mirena gehad. Ik was binnen 2 maanden zwanger! En ik was tijdens de mirena ook nooit ongi. Dat was wel fijn hoor. Ik wens jou ook een snelle zwangerschap toe. Wij gaan voor ons 2e brusje.
    groetjes
    Elise4

#4447640 Quote

ik heb na mijn 2de zwangerschap ook de mirana gebruikt. na het verwijderen heb ik 1,5 maand gebloed (oud) en daarna is mijn cyclus nog niet goed geweest (1,5jaar geleden…:() ben nu net in het ziekenhuis geweest voor onderzoeken over 2 weekjes krijg ik uitslag…

#4447724 Quote

Ja ik heb de mirena 2 jaar gehad en 20feb dit jaar laten verwijderen. Tijdens de mirena altijd ongesteld geweest, op 2x na in die 2jaar. Het verwijderen ging pijnloos. Tot nu toe nog niet zwanger.

Groetjes mamaa29

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4447736 Quote

Hey meiden,

bedankt voor de reacties!
    Veel verschillende ervaringen zo te lezen! Gewoon afwachten dus…
    Ik wens jullie ook allemmaal veel succes! @famke spannend…ik hoop dat je een goede uitslag krijgt!

Liefs

#4447963 Quote

Hoi Nica,

Ik heb mijn mirena spiraal nu ruim een maand geleden laten verwijderen.. Inmiddels al ongesteld geweest en nu maar afwachten wanneer het “raak” mag zijn..

In ieder geval welkom en succes 🙂
    Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct