Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692274 Weten We Dat Ook Weer

• Auteur

Hey meiden,

Ik heb morgen mijn nod, en eigenlijk van nieuwschierigheid toch maar een testje gedaan…
    Negatief… grr, lekker frustrerend he..?
    Ik wacht normaal altijd wel geduldig op mijn ongesteldheid, maar omdat de klachten best duidelijk waren, toch maar een test gedaan..

Ben ik morgen nog niet ongesteld, dan van de week maar weer een test doen.
    En anders maar op naar volgende maand weer.
    Ben echt benieuwd wat de gyn zegt in juli, of we eventueel toch met een behandeling moeten starten.

Hoe is het met jullie allemaal?

Liefss

#4447656 Quote

Balen zeg! Maar ja, je zit wel nog voor je nod en misschien test je pas laat positief?

Hier ook nog afwachten tot mijn nod. Morgenochtend gaan we testen, omdat we dan het filmpje gaan maken. Vandaag ineens pijn in mijn boobies, maar bij zegt dat niet zoveel. Verder voel ik me hetzelfde als altijd, dus verwacht een omowitte test morgen.

Liefs Daisy

#4447665 Quote

@daisy, deze maand een rode sok tussen die omo laten zitten hoor. Dan krijg je 2 roze streepjes!

#4447670 Quote

Haha, ja wie weet! Het is te proberen, hihi.

#4447673 Quote

Wie weet voor ons allebei een positieve test daisy!! 😀

Succes met je filmpje meid

#4447688 Quote

Hoop het!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4447758 Quote

Het wordt voor jullie allebei tijd voor een positieve test. Dus ik strooi nog eens wat sterretjes uit hier voor jullie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct