Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nu ben ik echt de kluts kwijt

• Auteur

Hoi lieve meiden,

Morgen is mijn NOD. Vanaf dinsdag verlies ik wat bruine afscheiding en gisteravond echt rood bloed bij het afvegen. Net zoals ik ongi wordt.   Nu was ik er dus heilig van overtuigd dat het dat ook was, totdat ik vanmorgen mijn tampon verwijderde en er weer alleen bruine afscheiding op zat! Net ook weer van de tampon van deze morgen! Vanmorgen was mijn temp ook nog steeds met 0,2 verhoogd.
    Nu weet ik het echt niet meer! Ik heb gisteravond echt gehuild, omdat ik hoopte dat we niet meer naar de gyn hoefden (7 november mijn eerste afspraak daar). Nu ben ik bang dat ik weer teleurgesteld ben als ik alsnog ongi gaat worden. Ik weet, ik moet niet hopen, maar ja, dat blijft toch echt erg lastig als je zulke dingen aan je lichaam merkt. Wie heeft er zin om te reageren?

Overigens een advies voor de dames die een verwijzing willen omdat ze al een tijdje bezig zijn of om medische redenen: houdt voet bij stuk en eis hem gewoon. Als de gyn vindt dat je daar niet thuis hoort, krijg je het wel via hem/haar te horen. Ik moest ook moeite doen om die verwijzing te krijgen omdat ik, volgens de huisarts, geen ovulatie heb gehad volgens mijn temperatuur curve. Hij wilde ons nog gewoon het jaar af laten maken. Ik heb toen verteld dat we al vanaf begin dit jaar bezig zijn en het zonde is van onze tijd en energie om zondar controle verder te gaan. Hij is toen toch overstag gegaan.

Dikke kus,

Sil

#2829911 Quote

Hallo Sil

Jeetje wat vervelend voor jullie!
    Ik hoop dat het via de gyn wel allemaal snel en voorspoedig verloopt.
    Sterkte!
    Ik zal voor jullie duimen!

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct