Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692334 Vk Geweest

• Auteur

Vandaag bij vk geweest en alles was weer goed!
    afgelopen zondag ben ik een deel van me slijmprop al verloren. Kan gelukkig geen kwaad maar is welwat op tijd….
    Vandaag bleek bij vk dat de baby al heeeel diep in de bekken ligt en dus al helemaal is ingedaald…Dit vermoeden had ik al, aangezien de krampen en velle steken in mijn vagina..;) mijn lichaam en de baby zijn zich al helemaal aan het klaar maken dus…nu nog ff paar weekjes wachten en dan mag ze van mij wel komen..;)
    Liefs

#4447708 Quote

Ow wat spannend lieve meid! Nog even een paar weekjes wachten en dan heb je je ukkie in je armen, zo bijzonder!

Lieve knuff Lynn.

#4447721 Quote

thanks lieverd…hoe gaat met jou en je buikkie??xx

#4447737 Quote

Das indd vlot!!! Spannend hoor!

#4447754 Quote

spannend!jullie zijn er al helemaal klaar voor!nog een paar weekjes!!
    Succes met de laatste loodjes!
    Liefs

#4447784 Quote

Hee meid,

Met mij gaat het (niet te hard roepen) iets beter. Krijg echt al een behoorlijke buik maar ja….wat wil je met 2 baby’s 🙂

Ik houd je in de gaten lieverd! Ben toch zooo benieuwd! Liefs

#4447924 Quote

Spannend hoor, hier gewoon alles rustig. Zal je zien dat je me gewoon in gaat halen 😉

#4448067 Quote

wauw das wel vroeg hee!! maar dan zal je vast niet meer maanden zo lopen haha, kun je je wonder bijna vasthouden 🙂

#4448118 Quote

Hoop natuurlijk wel dat de kleine nog ff paar weekjes blijft zitten maar vk dacht ook dat ik vast niet tot 40 week bleef lopen ….vanaf 37 week mag ze er van mij uitkomen hoor ;)) maar ja dan zul je zien wordt het 42 week hahaha we wachten gewoon af….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct