Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692375 14e Was Nod Nog Steeds Bruin

• Auteur

Hallo allemaal,

14e was mn NOD en ondekte toen de eerste sporen bloed ook (was wel drupje bruin) Tot nu toe alleen bruine smeurie, sorry voor het smerige maar tis wel zo. Heb in totaal nog geen eens een maandverbandje vol. Borsten deden zeer maar beginnen af te zakken. Temp heb ik alleen 1x bij wakker worden opgemeten maar dat was voor NOD toen was tie 36,9. Dus toen dacht ik van het zal wel en temp gewoon niet meer.. Heb wel het idee dat dit menstru is. Voel me niet zwanger maar ook niet ongi, totaal geen kramp gehad ook. Wat moet ik ervan denken. Vorige maand ook al zo weinig gehad maar toen had ik wel rood bloed. Denk dat ik dit een paar dagen aankijk en anders morgen ochtenend tempen. Wie weet zet de menstru door.

Groeten mamaa29

#4447773 Quote

het kan zijn dat het nog doorzet.
    maar de kans bestaat dat je zwanger bent.
    dit had ik namelijk ook bij de eerste.

je zou kunnen testen.!!

#4447798 Quote

haha nou het heb geholpen dat ik dit berichtje geplaatst heb want tis doorgebroken. Verlies nu wel bloed! Lekker veel hahaha. Weet ik in iedergeval dat ik niet zwanger bent. Jammer maar helaas. Maar beter dan zo onzeker. Ga gewoon vollop positief ronde 4 in!

groetjes fijne dag

#4447806 Quote

He balen…. Had nog goede hoop, toen ik vanmorgen je berichtje las! Dacht van ik reageer straks wel, dan heb ik even de tijd, maar helaas is het al doorgebroken….

Wie weet de volgende ronde…

Liefs Daisy

#4447877 Quote

jup jup hahaha ben er niet treurig om hoor. hihi

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct