Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692388 Echo

• Auteur

Lieve meiden,

Vanmiddag de echo gehad. Alles was goed en ons kindje was flink aan het bewegen! Zo leuk om te zien. Mijn man was er nu ook bij en wat vond hij het onwijs leuk!!

Ik ben 2 dagen eerder uitgerekend dan dat ik zelf dacht. Nl. op 5 december 🙂 dus vandaag precies 11 weken… 🙂

20 weken echo heb ik pas in augustus, ben dan 22 weken, eerder kon niet….. Duurt wel lang!

#4447741 Quote

Hey meid,

Wat goed om te lezen zeg! Helemaal leuk! Jullie krijgen een echt cadeautje van de goede Sint 🙂
    Jeetje, Augustus? Klinkt nog zo lang maar goed….de tijd gaat wel heel hard. Willen jullie tussendoor nog een pretecho ofzo laten maken of een echo voor de geslachtsbepaling?

Geniet ervan! Liefs Lynn.

#4447742 Quote

Wat fijn zeg dat de echo goed was! En alweer 11 weken, het begint allemaal wat te worden met ons. 😉
    Geniet ervan!

cs1983
    Bijdrager
    #4447747 Quote

Fijn dat er bij jou ook een mooie echo was. Het is al echt een kindje nu bij 11 weken.

Oh aug duurt idd nog lang, weet niet of ik het zo lang zal volhouden. Gaan jullie nog een pretecho laten doen?

Geniet nog van je mooie echo en de foto!

Liefs

#4447789 Quote

Fijn dat je een mooie echo hebt gehad. Ben zo benieuwd morgen hoe het zal zijn.

#4447814 Quote

Wat een goed nieuws! 🙂 Geniet ervan 🙂

#4447856 Quote

Fijn dat je een goede echo had en je man er lekker bij was!
    Ohhh aug duurt inderdaad nog even. Hopen dat de tijd vliegt.

pelegee
    Bijdrager
    #4447862 Quote

Heel goed nieuws, super!! Augustus lijkt ver weg, maar denk dat het zo voorbij vliegt.
    Fijne dag.

Liefs

#4447900 Quote

Goed te horen dat de echo weer goed was! Het is zo augustus…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct