Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692413 We Zijn Alweer Over De Helft

• Auteur

Hoi meiden,

Drukke dagen gehad en het wachten schiet op…… Nog een kleine week en dan weten we het ( hoop ik )

Ben zo benieuwd! Had gisteren heeel erg last van mijn buik, Rare kramp, steken boven mijn lies enz en heb rugpijn. Zn gevoel alsof je ongesteld bent………Het is in ieder geval druk in mijn buik, hopelijk een goed teken. Probeer maar niet teveel hoop te hebben kan alleen maar tegen vallen. Gisteren boed geprikt om te Zien of ik een goede eisprong heb gehad maar daar krijg ik woensdag de uitslag vanen vanaf die dag kan ik ook testen….. Weet nog niet wanneer ik ga testen of ik ga wachten tot na mijn nod of op de dag zelf?

Nog meer dames op het wachtbankje? Hoe gaat het daarmee?

Fijne dag vandaag!

#4447972 Quote

Spannend!!! Ik ga voor je duimen dat je een positieve test hebt!

Mijn spiraal is er nu ruim een maand uit, al ongesteld geweest en nu hopen dat we gauw zwanger mogen worden.. We wachten het af!

Liefs

#4447776 Quote

Lieve beauty,

Wat spannend meid! Ik ben toch al zo hard voor je aan het duimen dat het nu echt raak is! Nog een weekje, ik hoop dat de tijd vliegt meid, het is je zoooo gegunt.
    En dat rommelen in je buik is volgens mij echt wel een goed teken. Hoop dat je uitslagen i.v.m je eisprong helemaal goed zijn en dat je straks lekker 9 maanden mag genieten van een wondertje in je buik. 🙂

Liefs Lynn.

Moon7
    Bijdrager
    #4447783 Quote

Oeee spannend hoor!
    Hoop natuurlijk het allerbeste voor je! 🙂

#4447804 Quote

Spannend!! Een druk gevoel in je buik is vast de innesteling en het reageren daarop! Het mag nu wel eens een keertje raak zijn, toch?

Wj wilden vanmorgen het filmpje op gaan nemen met de test, maar er lag alleen een leeg doosje testen in de kast. 🙁 Aangezien vandaag de winkels dicht zijn (tenminste hier in de buurt), moet ik morgen mijn ochtendurine ophouden, een test halen en dan pas testen. Pffff…. Neem maar meteen twee doosjes mee denk ik!
    Ik weet morgen dus meer, maar alles wat ik voel komt 100% overeen met wat ik de afgelopen maanden heb gevoeld. Het testen zal dus puur voor het filmpje zijn.

Liefs Daisy

#4447805 Quote

Oh ja, het enige dat hier anders is, is dat ik ineens aardig wat pukkeltjes in mijn gezicht heb. Maar ja, afgelopen week hebben we nou ook niet zo gezond gegeten, terwijl ik daar meestal niet zo heftig op reageer.
    Blijft spannend voor allebei!

X

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4447809 Quote

Oh, wat spannend!!! Ik duim zo voor je!
    Ikzelf zit ook inmiddels weer op het wachtbankje, maar heb nog wel zo’n twee weken te gaan… Ben er deze keer relaxt op, maar das meestal over met het verstrijken van de tijd hahaha!

#4447815 Quote

Hey Daycey……ooooo balen joh een leeg doosje. Dat wordt morgen rennen naar de kruidvat. Ik hoop dat je toch een positieve test hebt morgen dat zal een complete verrassing zijn 🙂 zo ie zo spannend om het filmpje op te nemen.

Ik houd het er ook maar gewoon op dat ik ongi ga worden want voel elke ronde wel wat haha en ik weet ook dat mijn lichaan mij al vaker in de maling heeft genomen. Het is toch wat met dat wachten of zijn wij nou gewoon ongeduldig 😉

Spannend Mar nou meid wie weet gaan we samen naar de mamaclub. Ik houd je in de gaten!

#4447821 Quote

Haha, ik jou ook 😀

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct