Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692419 Kan Iemand Mij Plssss Helpen

• Auteur

Ik begin een beetje in paniek te raken.
    Kan iemand mij pls helpen of geruststellen?

Ik heb gister avond de koelkast . Nu kwam ik wat bacterien tegen die ik uiteraard heb weggehaald Enzo. Maar ik weet zeker dat er iets van op mijn handen is terecht gekomen (listeria) ik heb de heel avond mn handen gewasssen opnieuw en opnieuw en opnieuw en toch kon ik niet eten omdat ik bang was dat er toch iets van bacterien aan mijn vingers/handen zit. Ik heb dus geen avond eten gehad daarvoor. Het is nu ochtend net mn handen gewasssen in de badkamer en ik durf gewoon nog steeds niet te eten. Ben zelfs bang iets in de keuken aan te raken omdat daar nog spullen liggen van gister avond waar ik mee heb schoongemaakt. Help wat moet ik doen? Ik kan toch niet NIET eten, want dat is ook select vd 4 weken jonge vluchten… Ik Ben bang en beetle wanhopig.

Aichaaatje

#4447778 Quote

Hallo meid!

Ik breek even in van de mama club. Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor, als je je handen goed hebt gewassen (en dat heb je) en gedesinfecteerd dan is dat echt oke hoor, je komt tijdens je zwangerschap nog wel meer bacterien tegen, wat dacht je van geld etc?
    Je lichaam en je vruchtje kunnen echt wel wat hebben, niet in paniek raken!

En geloof me, je moet echt eten! Niet eten is veel slechter dan die bacterien…..je kan toch ook niet 9 maanden niets meer schoonmaken of aanraken?
    Gewwon je dagelijkse routine weer oppakken en niet in paniek raken. Kan me je gevoel wel voorstellen maar echt…..is niet nodig! Als je maar geen kattenbak schoon maakt en je een beetje houd aan de geschreven regels van het wel en niet eten van bepaalde dingen, dan komt het helemaal goed!

Succes en een fijne zwangerschap!

Liefs Lynn. (nov/dec mama)

#4447780 Quote

bacterien kun je toch niet zien?? hoe kun je ze dan tegen komen. als je je koelkast hebt schoongemaakt en je handenn wast is het naar mijn idee veilig. Ik snap dat je bang bent om iets op te lopen wat niet goed is voor je baby, maar ik zou me geen zorgen meer maken en gewoon lekker gaan eten.

#4447785 Quote

Oh Lynn , dat ad ik ff nodig dank je!! Silviaatje jij ook bedankt.

Maar weet je wat het was? In de koelkast heb je toch zo,n sort stokje in een gaat je onderin, nou die had ik er dus uiteraard en die zag er vies en blubbering uit en ik was ervan overbuild dat dat van alles was zoals listeria Enzo.

Ik heb net paniekerig mijn VK gebeld ( op het hood number notabene) omdat ik dus nog steeds niet durfde te eten, ik Moët nog steeds de keuken in en alles aan Kant maken wat ik gister heb achtergelaten.

Lynn wat bedoel je trouwens met desinfecteren?

Ik gerbil gewoon zeep (pomp je) en daar avast heb ik van die handgel is dat meer Dan voldoende of Moët ik meer doen? Of draaf ik nu door?

#4447786 Quote

Je draaft door! Hahahaha!
    Je handen kunnen volgens mij niet schoner meid, desinfecteren is idd die handgel die je hebt gebruikt (bacterie dodend) Helemaal goed!

Nu wat gaan eten hoor want je hebt al even niets binnen gehad. Liefs

#4447787 Quote

Pfffff ik was vergeten hoe paranoia je kunt worden tijdens een zwangerschap.

Dank je Lynn je bent lief.

Aichaaatje

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct