Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692460 Update

• Auteur

Hoi meiden,

Ik dacht maar even een kleine update te doen. Het is even stil geweest want ik had gewoon weinig te melden.

Maar nu net de eisprong gehad. Afgelopen di naar zhuis geweest, twee follikels waarvan er eentje al was gesprongen en de tweede bijna. Dubbele kans op een zwangerschap dus 🙂 Heb di en wo erge last van mijn buik gehad, nu is dat drukkende gevoel weg. Dus…….! Vandaag wel wat gerommel, het wachten is begonnen. We hebben goed en op de juiste dagen geklust, dus het kan zomaar!

Nu komende di bloed prikken, do de uitslag of de sprong goed is geweest. Hoop het zo, want tijdens de echo was het een beetje raar voor één follikel. Dus nu geduldig wachten tot eind mei. Spannend!!!

Liefs van Mar

#4447812 Quote

Succes met het lange wachten!

X

#4447817 Quote

Wat fijn dat jij al zo snel de uitslag krijgt vd eisprong ik moet gewoon een week wachten! Wie weet heb je 2 bevruchte eitjes 🙂

#4447820 Quote

@beauty: ja, ik las al zoiets van je. Ik krijg idd de uitslag twee dagen later. Kan zelfs al de volgende dag, maar dat risico nemen ze niet want als de uitslag wat later is is het een loze belofte.

Kan makkelijk hoor. Mijn stiefvader werkt in het zhuis en bloeduitslagen zijn er al snel hoor! Ligt er een beetje aan wat getest moet worden, maar enkel progesteron is no problem. Gewoon even vragen, waarschijnlijk is het beleid om het zo te doen.

Jij ook succes met wachten, je weet het iig eerder dan ik 🙂 Ik duim voor je/ons!

#4447828 Quote

Hey Mar!
    Goed nieuws ben ik van je aan het lezen!!
    Fijn dat de Clomid wel zijn werk doet!

Ik hou je in de gaten en ik ik hoop dat je over twee weken een positieve test mag hebben!!

Lieve groetjes!!

#4447829 Quote

Succes meis!

Liefss

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4447967 Quote

succes, ik duim voor je.
    Groetjes,
    Elise4

#4447976 Quote

Succes!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct