Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1692476 Dom Dom Dom

• Auteur

Hey meiden,

Zou vanmorgen gaan testen. Wat denk je? Doe ik het doosje open is het leeg! Heb ik de vorige keer een leeg doosje teruggelegd waarvan ik uitging dat het een vol doosje zou zijn, haha!
    Vandaag geen winkel open hier in de buurt, dus morgen met een volle blaas naar de kruidvat, testen halen en dan snel testen!

Ik verwacht niets, want ik voel me orecies hetzelfde als alle voorgaande maanden en die hebben nergens op uit gedraaid. Heb alleen wel heel veel pukkeltjes in mijn gezicht. En hoewel ik er meestal niet zo heftig op reageer, zal dat wel komen door het ‘gezonde’ eten wat we de afgelopen week naar binnen hebben gewerkt.

Krijg nu toch wel een beetje kriebels voor het testen morgen!

Liefs Daisy

#4447836 Quote

Daisy,

Is er ergens een ah xl bij jou in de buurt?

Geloof het of niet maar er zijn at winkels WEL open vandaag. Dit verschilt per stad of dorp naturalist maar je weet het nooit. Succes!!!!

Aichaaatje

#4447846 Quote

Hoihoi,

Hier in de buurt zijn geen winkels open. Dat is het eerste waar ik naar keek vanmorgen. Of ik moet naar het centrum van Den Haag, maar ik heb er geen tig euro’s voor over om daar te komen. Is nogal prijzig vanaf hier 🙂 De reis hoeft niet meer te kosten dan de test zeg maar, haha!

Morgen gewoon even naar de kruidvat en mijn pies maar proberen op te houden of in een schoon afgesloten potje bewaren tot we terug zijn!

Thanx voor het meedenken!

Liefs Daisy

moppie2012
    Bijdrager
    #4447871 Quote

hey daycey

ik vanmiddag wel getest ben er namelijk zeker van dat ik zwanger ben haha klinkt gek maar gevoel is precies zo al bij oudste kindje. maar 2x negatief grrr kv en cb test allebei negatief en nu heb ik idd ook niets meer

morgen halen dan pas zaterdag testen en hopen dat mijn gelijk dan word behaald

veel liefs

#4447872 Quote

Ohhh kan me helemaal voorstellen dat je toch kriebels hebt… Spannend morgen, ondanks of je iets of niets verwacht toch?!? Een vriendin van mij heeft na 2 ivf pogingen vorige week op FB gezet dat ze zwanger is. Maar: puur natuur!!! Dus wie weet, het kan toch zomaar. We lezen het morgen wel en tot die tijd denk ik aan je 🙂

Liefs van Mar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct