hey missmusic
het verhaal klinkt hier heel erg bekend helaas.
ik was 23 toen ik onverwacht zwanger raakte van toen al mijn ex. en ook hij wilde niets met mij of het kind te maken hebben.
ik woonden toen nog bij mijn ouders die net uit elkaar gingen en mijn vader wilde mij niet langer in huis toen hij hoorde dat ik zwanger was. ik heb toen een eigen huisje gekregen en heb een prachtige gezonde zoon gekregen. ik was en ben super blij met hem en zou nooit meer znder hem kunnen. laat je dus niet overhalen dingen te doen waar je niet achter staat! 😉
mag ik je een tip geven? zoek hulp bij de finacien want het is zwaar en er zijn allemaal regeltjes en potjes waar ik niets van af wist in het begin, nu ik daar gebruik van maak is het leven een stuk makkelijker! 😉
en verder wil ik je zeggen vergeet niet te genieten want dat schiet er door ale zorgen wel bij in weet ik uit ervaring.
ik ben nu na een relatie weer alleen terwijl we samen bezig waren met een tweede kindje wat helaas toen niet lukte. na 1 jaar alleen met mijn zoon heb ik besloten om alleen voor nummertje 2 te gaan met behulp van een donor. en nu ben ik 7 januari uitgerekend.
we hebben die mannen niet nodig we zijn zelf sterker dan we meestal denken hoor!
succes en genieten he!
groetjes muppet