Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

pfff wat een trut ben ik toch!

• Auteur

hallo,

nou tis weer es zover..mijn hormonen slaan op hol….ben moe,jankerig en heb totaal niets te klagen…ik ben een raar mens. Nienke is mijn dochter van 8 maanden en we proberen zwanger te worden…dus heb afgelopen dagen weer ff veel geklust en dat brengt nu zoveel spanning met zich mee dat ik alleen maar jaloers naar mensen kan kijken en zeuren…wat een trut ben ik toch..ik waardeer niet eens wat ik heb…bah soms kan ik mezelf wel achter het behang plakken..ga nu ff lekker janken misschien helpt het..

#2829915 Quote

hee meisje kop op hoor,

Alles komt goed af en toe heb je dat gewoon nodig even flink wat huilen dan ben je straks weer op gelucht.
    En als je wat kwijt wilt dan moet je dat gewoon doen.
    Ik wil altijd luisteren.
    Succes.

liefs fenne

#2829935 Quote

hey meid,
    iedereen heeft dat wel eens , je moet je eigen er niet te druk in maken over dat huilen .wij hadden van het weekend ook ineens ruzie om niks ik begon ook enorm te huilen ook gewoon om niks dat zijn de spanningen het hoort erbij ( zegt men …)  … succes ermee
    en probeer lekker van je dochtertje te genieten .

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct