Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1692528 Niet Meer Nodig - pagina 2

• Auteur

Hè bah… Maar wat een positieve houding heb je! You go girl! Op naar de volgende ronde en idd weer een stap dichter bij IVF.

Ik las je topic op het andere forum “als het langer duurt”: ik lees daar ook aangezien ik ook al bijna een jaar bezig ben maar pas drie keer natuurlijk echt een kans heb op een zwangerschap dus ik vind niet dat ik op mijn plaats ben daar aangezien ik verhalen lees van meiden die al zooo lang bezig zijn. Maar dat terzijde: maar ik las van je cyclus van 20 dagen: heb je dit met he huisarts besproken? Want dat is idd wel heel kort. Zoals je zelf al schreef, een varierende cyclus is niet erg, maar ik heb zelf gemiddeld 32 dagen en ik begreep van de gyn dat 26 dagen een laag maximum is. Dus misschien je arts ff contacten…?

Succes meid, en tot schrijfs. Lfs!

#4447935 Quote

Ach meid wat shit… Had t zo gehoopt voor je!! Ik ga voor je duimen dat je in een van de volgende rondes – met of zonder ivf – meer geluk hebt!!

#4447884 Quote

Thanx!

Hoop idd snel met ivf en dus hormonen te beginnen. Na het stoppen met de pil was mijn cyclus meteen op orde. Na het stoppen met de iuimedicatie is mijn cyclus een grote zooi. Zo ken ik mijn eigen lichaam niet!
    Hoop dus snel weer structuur terug te krijgen!

X

cu2heleen1
    Bijdrager
    #4448126 Quote

wat flink balen is dat! Hopelijk komt er snel een positieve test.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen