Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ongi?

• Auteur

hai allemaal

10 dagen overtijd en o jee bruine afscheiding zou het dan toch doorzetten?
    Zou eigenlijk morgen de test gaan doen.

Balen, maar ja we geven de moet niet op

liefs wies

#2829955 Quote
    quote: wies schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-10-2005 16:27:00'));

hai allemaal

10 dagen overtijd en o jee bruine afscheiding zou het dan toch doorzetten?
    Zou eigenlijk morgen de test gaan doen. Zou dit nog zin hebben? Wie heeft hier eravring mee?

Balen, maar ja we geven de moet niet op

liefs wies

#2829965 Quote

Hoi Wies,
    O wat spannend zeg, 10 dagen overtijd. Ik hoop voor jou dat het oud bloed is, maar misschien is het een voorteken van je menstruatie, wat ik absoluut niet hoop voor je. Ik was vorige maand 7 dagen overtijd, ik blij   geheel onterecht bleek later. Misschien een klein lichtpuntje voor je, bij mij begon 't direcht heftig te bloeden zonder dat er bruin bloed aan vooraf ging. Misschien heeft het wel met je innesteling te maken. Ik hoop het voor je, laat je het snel weten.
    Liefs Rene

#2829968 Quote

Hoi hoi

Ik had altijd voor mijn ongi bruine afscheiding. Ook de laatste keer, maar er kwam geen bloed. Na een test bleek ik hartstikke zwanger. Dat oude bruine hoort bij je oude cyclus, pas met echt bloed begint je nieuwe cyclus en weet je meer. Dus ff afwachten wat er komt. Ik duim voor je!!

liefs janine

#2829971 Quote

He Wies

Wat spannend!!
    Ik hoop voor je dat de rode duivels niet komen en dat je een positieve test mag doen!!
    Ik zal voor je duimen.

Liefs, Sarah

#2829988 Quote

helaas ik ben ongi. Op naar de volgende ronde. Bedankt voor jullie medeleven

liefs wies

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct