Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ójee

• Auteur

hai allemaal
    ik had een vraagje weet iemand soms als je bezig flink aan het klussen bent voor een babytje ,of je dan gewoon een paracetamol mag slikken. Ik heb namelijk  al 2 geslikt deze maand  en eigelijk alleen omdat ik de hele dag nog moest werken en het niet meer trok van de hoofdpijn [heb er telkens last van sinds ik ben gestopt met de pil]in de bijsluiter staat in overleg met de arts ,maar ja om daar dan weer helemaal heen te gaan misschien weten jullie het wel groetjes wendy

#2829964 Quote

Hoi Wendy,
    Ik denk dat het geen kwaad kan hoor….ik ben natuurlijk geen arts maar als je nu al overal rekening mee moet houden terwijl je nog niet eens zeker weet of je al zwanger bent, poeh.
    Ik drink ook nog weleens een roseetje of eet een broodje filet americain. Ik denk dat t allemaal wel meevalt. Of zijn jullie het niet met mij eens ????
    Groetjes Rene

#2829966 Quote

hoi hoi

Een paracetamolletje ZONDER coffeïne kan niet zoveel kwaad, maar probeer het wel te beperken zo gauw je weet dat je zwanger bent. Ibuprofen is schadelijk voor de eicel, bevrucht of onbevrucht. Dus laat dat staan.

succes!!

liefs janine

#2829967 Quote

Beste Wennie,

Ik heb het een tijdje geleden aan mijn huisarts gevraagd toen ik grieperig was en hij gaf aan dat je zels als je zwanger bent paracetamol mag gebruiken, maar let erop dat het echt paracetamol is en geen andere pijnstillers.

Groetjes Charlotte

#2829969 Quote

hai allemaal bedankt voor jullie reactie, ik begon echt te twijfelen omdat je toch denkt van wat als ik nu zwanger bent kan dat dan wel en kan het geen kwaad .daardoor krijg ik volgens mij alleen maar meer last van hoofdpijn .
    groetjes wendy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct