Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Last van mijn borsten, maar niet constant?

• Auteur

Hallo allemaal,

Nog even een vraagje over zwagerschapskwaaltjes, want ik heb erge last van mijn borsten, maar niet constant. Als het een zwangerschapskwaaltje is zou dit kan constant moeten zijn?

Gr. Charlotte

#2829989 Quote

Hoi Charlotte,

Ik heb eigenlijk geen flauw idee, maar wel hetzelfde gevoel.
    Soms hele gevoelige borsten en soms ook niet..
    Wanneer heb jij je NOD? Ik moet nog tussen de 7 of 9 dagen wachten…

Ik hoop natuurlijk voor je dat je straks enorm zwanger blijkt te zijn

Groetjes,
    Duin

#2829994 Quote

Hallo,

Ik heb de laatste periodes gevoelige borsten vanaf mijn eisprong tot een halve dag voor de rode duivels komen. Voor mij een teken dat er wel iets van hormonen in mijn lijf gieren..
    Helaas is dit ook een zwangerschapskwaal, dus iedere maand weer afwachten of je lichaam je voor de gek houdt of niet..

Groetjes Marjolein
    28 ondertussen…..

#2829999 Quote

Hi Duin,

Wat is het  toch altijd een zenuwslopende tijd naar de NOD toe. Ik verwacht mijn NOD dinsdag of woensdag. Mijn ei was volgens mij (ik kan hem voelen) dinsdag 2 weken geleden, dus dat zou dus dinsdag moeten worden. Ik heb alleen last van mijn borsten, maar dat heb ik elke maand. Verder voel ik me absoluut niet zwnager, dus ik denk dat wij naar de 6e ronde gaan.

Hoe is het verder bij jou?

Gr. Charlotte

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct