Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

even van jullie weg en direct is er van alles loos…

• Auteur

Nou, ook ik had vorige week even het gevoel dat ik er echt teveel mee bezig was, werd een beetje gek van mezelf zat van alles te lezen op internet, na die rothuisarts en besloot toen even de boel de boel te laten.
    Met als resultaat dat ik op dag 30 zit en nog niet ongesteld ben….Maaarrr ook  niet zwanger volgens de test vanmiddag….
    .Maar  eigenlijk wel goed nieuws, want met mijn ovulatie op dag 18 en ongesteldheid op dag 26 was het natuurlijk wel heel erg moeilijk om zwanger te worden.
    Er zit nu hoe dan ook weer wat meer tijd tussen de eisprong en menstruatie. Nou hoop ik alleen dat het niet te lang duurt haha, want dit is ook wel raar.
    Ik voel me absoluut ook niet zwanger, heb het gevoel alsof ik elke moment ongesteld moet worden, maar het komt maar niet. Nou hoop ik natuurlijk rond dag 33, dan heb ik in ieder geval ook ongeveer 14 dagen tussen ei en menstruatie. als dat dan zo blijft…. zou mooi zijn.
    Maar we wachten af en ik hou jullie op de hoogte, alleen niet meer elke dag haha.
    Nou meiden ik laat weten wanneer de rode duivels me zijn komen bezoeken, en dus hopelijk tot over een dag of 3!
      xmij

#2829998 Quote

En? Kunnen  we  je al op de zwangerenljst zetten??

liefs Bri

#2830025 Quote

nee hoor geen zwangerenlijst voor mij deze maand.
    Was ook niet te verwachten hoor, want ik voelde me totaal niet zwanger. Ik ben gisteren ongesteld geworden, dag 31, uds mooi in mijn geval. Dan zit er in ieder geval deze maand meer tijd tussen eisprong en menstruatie. Nou benieuwd hoe het as maand gaat. Ik ben alleen maar heeeel iets ongesteld. Gisteren begonnen en vandaag al weer bijna over. Maar dat heb ik al sinds ik in juli gestopt ben met de pil….
    In ieder geval proberen we as maand niet meer teveel ermee bezig te gaan en dan maar kijken…
    tot mails
    en iedereen succes!! Zou leuk sinterklaaskado zijn!!!

#2830028 Quote

Oooh jammer Bikkel.
    Maar fijn dat je cyclus weer een beetje op orde is.
    En ja, zou een errug leuk Sinterklaas kadootje zijn he.
    Zit al helemaal te fantaseren hoe we het iedereen dan vertellen dat er een broertje of zusje voor onze dochter komt *zucht*.
    Ach… je mag blijven dromen toch?!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct