Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hevige buikpijn……herkent iemand dit?

• Auteur

Hallo,

Ik heb nu een paar dagen een licht pijnlijk gevoel in mn onderbuik
    (steken) en vanmorgen had ik ineens echt hele hevige buikpijn….wist
    even niet hoe ik het had..heeft zo'n 10 minuutjes geduurd en toen zakte
    het gelukkig weer af.
    Herkent en van jullie dit?? Vrijdag 4 nov. zou ik weer ongesteld moeten worden…

Ik hoop op reacties van jullie.

Groetjes Suzanne

#2829973 Quote

je zit nu rond de innesteldag!!

Zo het kunnen zijn!!!
    Laten we het hopen!!!

Succes Alma

#2829974 Quote

Hallo,

Zou dat innestellen dan zo'n pijn kunnen doen?? Ik moest echt gaan liggen en was maar aan het ronddraaien van de pijn….

Groetjes Suzanne

#2829975 Quote

geen idee, maar de éém voelt het wel en de ander niet

Misschien voelde jij het extra goed?!?!?!

hoop het voor je

Liefs Alma

#2829996 Quote

Ja ,dat herken ik heel goed want dat heb ik nl gehad bij m'n eerste zwangerschap.
    Vreselijke buikpijn, dacht eerst dat ik een blinde darmontsteking had ofzo, toen naar de huisarts gegaan die vroeg naar m'n menstruatiecyclus en  of we bezig waren om zwanger te raken( dat was inderdaad het geval) toen een test gedaan, bleek ik zwanger te zijn!!!
    Maar ik vond het maar raar want ik had twee weken ervoor nog een beetje bloedverlies, niet een hevige menstruatie ofzo, maar toch???   Dat bleek dus een innestelingsbloeding te zijn( had ik toen nog nooit van gehoord). Ik had die buikpijn zo'n 8 weken lang ongeveer, dat was wel effe heftig maar ik heb er nu iets heel moois voor terug
    Dus het zou best wel eens zo kunnen zijn dat het raak is.
    Nou, succes en veel sterkte met de buikpijn, en laat me nog even weten of je zwanger bent of niet, ben wel erg benieuwd

Groetjes Jern

#2830018 Quote

8 weken lang?????????????????????????wow hoe houdt je dat vol??
    Ik had die hele hevige buikpijn maar 10 minuutjes ofzo en dat was lang zat :-S….een blinde darm ontsteking was idd ook het eerste waar ik aan dacht ja maar ik dacht dan zal het meer aan 1 kant zijn…..en gelukkig was het snel weer over want anders had ik ook de huisarts gebeld om toch even te vragen wat het kon zijn.

Nou ik hoop in ieder geval dat het raak is maar het is even afwachten, jullie horen het nog wel van me ok?

Groetjes Suzanne

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2830364 Quote

Hallo Allemaal,

Helaas ben ik ongesteld geworden :-(….dus op naar de   volgende ronde…..

Groetjes Suzanne

#2832160 Quote

Dat dames

Als je zwanger wil raken dan moet je niet te veel denken aan dat je zwanger wil worden anders lukt het niet. Probeer gewoon je dagenlijkse dingen te doen. Het komt van zelf wel.

Groeten chaima

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct