Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

even een update van inimini

• Auteur

hallo allemaal,

ben niet meer zo vaak actief aan het meetypen maar lees wel dagelijks mee hoor!

maandag is de grote hsg dag. (baarmoederfoto met contrastvloeistof) ben heus wel een beetje nerveus ervoor. ik ben sinds dag drie van mijn cyclus aan de clomid en heb er echt last van… (stemmingswisselingen en warm/koud) woensdag heb ik een echo om de eieren te tellen.

ik ga me steeds meer beseffen dat ik eigenlijk op dit forum niet thuishoor. maar bij het forum voor de mensen bij wie het wat moeilijker gaat.   echter… ik voel me hier zo thuis. en we zitten tenslotte allemaal met dezelfde vragen toch? nou ini gaat er weer vandoor maandag horen jullie meer xxx

#2829981 Quote
    quote: inimini schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2005 12:21:14'));

hallo allemaal,

ben niet meer zo vaak actief aan het meetypen maar lees wel dagelijks mee hoor!

maandag is de grote hsg dag. (baarmoederfoto met contrastvloeistof) ben heus wel een beetje nerveus ervoor. ik ben sinds dag drie van mijn cyclus aan de clomid en heb er echt last van… (stemmingswisselingen en warm/koud) woensdag heb ik een echo om de eieren te tellen.

ik ga me steeds meer beseffen dat ik eigenlijk op dit forum niet thuishoor. maar bij het forum voor de mensen bij wie het wat moeilijker gaat.   echter… ik voel me hier zo thuis. en we zitten tenslotte allemaal met dezelfde vragen toch? nou ini gaat er weer vandoor maandag horen jullie meer xxx

He Ini,

Spannend hoor maandag, ik kan me goed voorstellen dat je daar nerveus voor bent. En dat van die Clomit dat hoor je van veel mensen die het gebruikt hebben, helaas hoort dat erbij…

Je moet gewoon lekker mee blijven schrijven hoor! Zelf hoor ik eigenlijk om het zwanger na miskraam gedeelte maar ik lees en schrijf eigenlijk overal wel mee. Ik moet zeggen dat er hier wel het meeste geschreven word dus dat ik eigenlijk ook het meest hier rondhang. Nou nogmaals sterkte maandag en laat even weten hoe het was!

Groetjes Sandra

#2829986 Quote

lieve ini…

Wat spannend allemaal!!!!
    Ik ga zeker voor je duimen dat alles meezit…

Wij moeten maandag voor een gesprek over IUI..
    Wanneer we gaan beginnen en wat er allemaal nog gedaan moet worden…

Krijg je trouwens gelijk te horen hoe de uitslag is en hoeveel eitjes en zo???
    Laat het maar gauw weten..

We wachten vol spanning af.

Liefs opeltigra1

#2830007 Quote

Hoi Ini, leuk dat je weer even langskomt.
    Wil je even heel veel sterkte wensen voor morgen en woensdag.
    Spannend allemaal!
    En blijf maar lekker bij ons hoor. Tis hier toch veel gezelliger!

Liefs,

TeHa

#2830010 Quote

Hoi,
    ik wil je heeeeeel veeeeel sterkte, succes en moed wensen aanstaande week! Ik zou gewoon lekker bij dit forum blijven hoor!!
    Groetjes, Chantal

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct