Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Afscheiding????

• Auteur

Hallo!!!

Even een vraagje op het intieme vlak!! Sorry..
    Door je cyclus heen heb je last van afscheiding die veranderd naar mate je eisprong dichterbij komt van structuur. Nu las ik dat na je ei dit weer veranderd en zwangere vrouwen last hebben (kunnen hebben?? ) van meer afscheiding dan normaal.
    Als je nu na je ei geen last hiervan hebt ben je dan ook niet zwanger of kan je hier geen conclusie uitrekken en verschilt dit per persoon??
    Heb hier nl geen last van en denk dus dat ik ook niet zwanger ben of is dit al voorbarig gedacht????
    Wie kan me helpen???

liefs nathalie

#2830005 Quote

hoi hoi

Veel vrouwen hebben afscheiding, en sommige hebben het geluk dat ze hun ovulatie aan de hand daarvan herkennen. Maar bij iedere vrouw is het verschillend. Ik heb altijd afscheiding, echt altijd. En ik kan ook altijd draden trekken, en waterig word het nooit. Sommige hebben geen afscheiding. Dus dat je nu ineens geen afscheiding meer hebt, betekend niet meteen dat je niet zwanger bent hoor. Het verschild gewoon heel erg.

liefs janine

#2830006 Quote

Hoi Nathalie,
    Bij mij verandert m'n afscheiding niet als ik m'n ei heb. Cervixslijm?? Wat is dat?
    Heb toch echt een hele mooie dochter gekregen. Dus je ziet, er hoeft helemaal geen verandering in je afscheiding te komen.

Succes!

TeHa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct