Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vraagje…

• Auteur

Hallo hallo,

Vandaag is mijn Nod….denk ik…

Ben nog niet ongi en heb de tampontest gedaan vanochtend en er zat een ietsiepietsie beetje bloed aan met veel helder slijm….echt doorzichtig.
    Zit nu op dag 37.
    Ik  wist al zeker  dat ik ongi zou worden deze maand dus erg teleurgesteld ben ik niet.
    Maar hoop nu dan wel gauw ongi te worden anders is mijn cyclus weer langer en dat wil ik ook niet. 37 dagen is al te lang dacht ik zo…

Maar hoelang nadat je een beetje bloed hebt breekt het los??

Heb volgens mij wel eitje gehad had nl. rond dag 20 meer afscheiding en rond dag 25 vollere borsten en die krijg je meestal na je ei ddor de progesteron ofzo.

Maar nu had ik dus beetje bloed en veel slijm net….kan dat bij je menstruatie?? die slijm?

of zou ik nu pas op dag 37 mijn eitje hebben?? mijn temp is vandaag voor het eerst pas echt omhoog gegaan!!
    Maar dat zou betekenen dat ik een cyclus heb van ongeveer 51 dagen

weet het niet meer!!

groetjes Bri

#2830013 Quote

Hoi Bri,
    wat ontzettend verwarrend allemaal voor je!! Ik hoop voor je dat de rode duivels  snel zullen komen, als je toch al weet dat je niet zwanger bent dan. Dan kun je misschien weer een beetje kijk op je cyclus krijgen. Zo is het gewoon allemaal kei vervelend als je het zelf niet meer weet.
    Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid zult krijgen!!
    Groetjes, Chantal

#2830014 Quote

Hai
    Jammer genoeg kan ik je vragen niet beantwoorden.
    Ik heb alleen wel een vraagje aan jou….hoe werkt een tampontest?
    Sterkte er mee en ik hoop voor je dat het niet doorzet.

liefs wies

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct