Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ja hoor…de rode duivel is gekomen.

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag ongesteld geworden, het was totaal geen verassing voor me…ik voelde me echt niet zwanger.
    Maar ik ben wel teleurgesteld, want ik slik clomid en dat slaat dus totaal niet aan.
    Binnenkort maar een afspraak maken met de gynaecoloog en dan gaan ze het waarschijnlijk verhogen.
    Op naar de volgende ronde maar weer!

Siena.

#2830029 Quote

He balen Siena.
    Heb je deze maand dan wel een eisprong gehad? Of weet je dat niet?
    Sterkte meis….. Hoop dat de gyn jullie heel snel aan een wondertje kan helpen.

#2830036 Quote

Hai Siena,

Wat rot voor je, heb je dezelfde dosis als de vorige keer? Heb je wel getempt (ik denk het wel) en zag je geen eisprong? Als je geen eisprong hebt gehad met de clomid dan gewoon snel een afspraak maken bij de gyn…..

Hopen dat de clomid snel aanslaat! Ik ben vandaag naar de gyn geweest en we hebben n recept voor 4 maanden gekregen. Ik ben nu net te laat (ik moet dag 5 tm 9 slikken) wel jammer dus de volgende ronde ga ik weer voor het eerst clomid slikken, ik vind het echt reuze spannend want na 10 maanden proberen is er nog niets..(ik word stiekem al ongeduldig!)

Sterkte en ik ben hoop dat je snel bij de gyn terecht kan!

Groetjes Bloempje

#2830042 Quote

Wat rot voor je zeg
    Ik hoop voor je dat je gyn je kan helpen en dan maar wachten op een wondertje.
    Liefs Rene

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct