Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1695583 Onzuivere Huid

• Auteur
  • hmimes
    Bijdrager

Daar was ik weer , heb een vraagje heb last van onzuivere huid beetje acne wisselnde huid soms droog soms vet weet niet meer te handelen . Totaal anders herkennen jullie dit . Ik weet dat dit erbij hoort . Hopelijk niet 9 mnd lang .

Gr

#4450956 Quote

kan 9 maanden blijven meid
    lekekr 1 keer in de week scrubben met keukenzout gemengd met olijf olie en nie te veel make up gebruiken

TWD
    Bijdrager
    #4450982 Quote

Wat vervelend…heb je al een dagcreme en nachtcreme voor de gemengde huid? In ieder geval goed blijven smeren. Weet niet hoe oud je bent maar er wordt vaak aangeraden vanaf 25 jaar te beginnen met dag en nacht crèmes(heb opleiding visagie gedaan).
    Af en toe een maskertje geschikt voor je huidtype is ook niet verkeerd en heerlijk ontspannen…
    Gebruik inderdaad niet teveel make-up en als je gebruikt een goede soort make-up….

Hoop dat je er wat aan hebt

hmimes
    Bijdrager
    #4451125 Quote

Dank dames ,

Omdat ik het zo verveleld dat me huid soms erg ruw aanvoelt scrub ik wel 3x per week . En heb verschillende dagcremes en zonnebrand cremes aangeschaft omdat me huid per dag anders is .

Ik gebruik haast geen make up alleen bij het uitgaan om de wallen te dekken hihi . Ik ben 31 .

Gr

#4451185 Quote

Je weet wat ze zeggen van een onzuivere huid he 😛 en je geeft ook aan dat je buikje breed is…. hihi.

TWD
    Bijdrager
    #4451187 Quote

Teveel Scrubben is ook niet goed hè…zou het bij 1 keer per week houden en evt. Een maskertje 1 keer per week of per 2 week

Liefs

hmimes
    Bijdrager
    #4451204 Quote

Nee wat zeggen ze bij een onzuivere huid ?

#4451207 Quote

een meisje 🙂 al mijn vriendinnen hadden pukkels toen ze zwanger waren van een meisje…. en degene die zwanger waren van een jongen hadden nergens last van….. Ik dus ook niet 🙂

#4451568 Quote

Hahahaha… Dat klopt dat ze dat zeggen. Alleen was ik de uitzondering op de regel. Had mijn vorige zwangerschap, net als nu overigens, best last van pukkels en vorige keer was het een jongetje. Nu weet ik nog niet.
    Ik gebruik ook geen make-up alleen dagcreme en merk dat ik vooral bij slechter eten nog gevoeliger reageer. Maar heb er geen oplossing voor gevonden. Heb normaal een mooie gladde huid en na de zw.schap kwam dat gewoon weer terug. Dus dat scheelt. Mocht je wel een goede uitvinding weten, dan hoor ik het graag!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen