Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1695596 Geslachtsbepaling Gehad

• Auteur

Hoii meiden!! Hoe is het met jullie?? Sorry ben even niet meer op t forum geweest, ben zo druk met mijn bedrijfje.
    Maar we hebben een geslachtsbepaling gehad en we krijgen een jongetje!!! Vind het helemaal geweldig 🙂 🙂
    Zijn jullie ook al bezig met het kinderkamertje?? Begin langzaamaan toch dingetjes te kopen. Leuk leuk haha.
    Ben erg benieuwd hoe jullie je voelen! Voel me echt heel goed, heb nergens last meer van! Heerlijk 🙂
    Liefs, Denise

#4450950 Quote

gefeliciteerd wat leuk een zoon
    ik krijg ook een zoontje me 3e
    ben ook super blij voel me ook goed alleen soms wat duizelig

#4450954 Quote

Leuk!! duizeligheid hoor ik vaker idd…. heb ik ook wel hoor. Fijn dat je je ook goed voelt verder!

TWD
    Bijdrager
    #4450981 Quote

Gefeliciteerd, ik krijg ook een ventje…
    Hier gaat redelijk heb een zonnesteek dus niet zo o dreef… Verder gaat goed… Met de kleine ook….vanmorgen voor de zekerheid even naar de vk geweest…en meneer was lekker druk, ze moest achter em aan met het apparaat haha…

Tamaraluijten
    Bijdrager
    #4451018 Quote

Gefeliciteerd.
    Zo te horen word het een jongentjes maand :p

Al heb ik sterk het gevoel dat ik een meid krijg. 15 juni zal ik het eindelijk weten. Ben dan 17 weken.

#4451028 Quote

Leuk leuk!!!

wij hebben de 16e de geslachtsbepaling, dus we moeten nog heel ff geduld hebben.

hmimes
    Bijdrager
    #4451127 Quote

Spannend allemaal ik heb pas met me 20 wkn geslachtsbepaling jeetje wat lang zeg pff eind juni .

Ga maar eerder broberen of het mag , me gyb zei dat het pas vanaf 18 wkn te zien is ?

Wat voor zwangerschaps klachten hebben de mamas die een jongen krijgen in het begin gehad ?

En wat voor buik hebben jullie mijn buikje loopt breed in zijn geheel maar heb het gevoel een jongen te krijgen ?

#4451184 Quote

ooh wat spannend allemaal!! Dus Ziana is als eerste aan de beurt 🙂 leukk!! laat je het straks weten?? Tuurlijk kunnen ze het al zien! onze ukkies bewegen zooooveel, dus genoeg kansen haha.

Ik heb amper zwangerschapsklachten gehad! Nu al helemaal niks.. niet misselijk geweest. Heb nu wel een puntige buik. Alhoewel ik overal wel een beetje ben aangekomen! Dus ook mijn heupen enzo.. toch wel verschillend per persoon denk ik!

#4451208 Quote

Spannend inderdaad hé?! Wij hebben vanmiddag om 13:30 de geslachtsbepaling… Ben zó benieuwd!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen