Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1695610 Heb Ik Te Vroeg Getest

• Auteur

Nou, mooi nog niks hier!!! Geen ongi, en gisteren of vandaag mijn NOD. Ik heb wel wat kramp, geen idee wat dat betekent want de ongi is ver te zoeken. En dat terwijl ik zoooo onder controle sta en ik vandaag 14 dagen na ovu zit. Er had nu toch iets moeten gebeuren, hetzij ongi hetzij zwanger. Dus een test gedaan (CB), maar mooi negatief! Zucht…

Heb ik te vroeg getest? Dat mijn eisprong toch donderdags is geweest en ik morgen pas 14 dagen na ovu zit? Kan die ene dag zo schelen? Of ben ik gewoon echt niet zwanger ondanks zo’n mooie cyclus met twee eitjes dus dubbele kans en waarin het qua klusdagen bijna niet kan missen? Ik heb ff geen idee meer, snap er weinig van maar ik wacht maar weer geduldig. Gelukkig wel met een lach hoor, klap zal nog wel komen als de ongi doorbreekt denk ik zo…………..

Liefs van Mar

#4450989 Quote

Hoi Mar,

Wat frustrerend he dat je geen duidelijkheid hebt. Snap je goede hoop omdat je nu precies weet wanneer je eisprong was en maar liefst 2 eitjes! Je wacht nu echt op je ongi of de dag dat je kan testen. Had de afgelopen ronde precies hetzelfde alleen werd ik al eerder ongesteld dus dat scheelde weer wachten 😉

Ik zou als ik jou was morgen een kruidvatTest doen die is gevoeliger.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

#4451041 Quote

lastig he, het blijft zo onzeker allemaal.
    duimen

#4451057 Quote

Je kan je niet voorstellen dat het nu nog niet raak kan zijn.
    Succes met wachten en hoop dat je niet ongesteld word

Groetjes

#4451102 Quote

Bij de oudste testte ik ook pas 8 dagen later positief. En ik wist ook zeker wanneer mijn eisprong was geweest. (de mmm) Ik bleek een late bevruchting en late innestelling te hebben gehad volgens de gyn. Heb jij nu pregnyl gehad of alleen de clomid?

#4451157 Quote

En heb je vandaag nog getest?

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4451175 Quote

Ja, en weer negatief… Denk ook dat de ongi vandaag of morgen doorzet, begin is er van bruinige afscheiding. Raar, het is toch anders dan normaal…

Tjonge, dacht echt dat het niet mis kon deze ronde, bah bah bah!!!

Nou, ik denk dus op voor de volgende ronde. Morgen gaan we op vakantie voor twee weken en ik hoef geen ziekenhuisbezoeken deze ronde aangezien we er de eerste twee weken van mijn cyclus niet zijn. Mag gkk de Clomid doorslikken, verder moeten we het deze ronde zelf doen. Wie weet helpt dat om er wat minder mee bezig te zijn?

#4451178 Quote

jammer meid!!
    succes met de volgende ronde!

#4451221 Quote

Jammer meid! Ook ik had het idee dat het niet mis kon gaan door alle zh bezoeken maar je ziet het het is helaas geen garantie. Was er daardoor ook zo mee bezig………. Nu wel lekker dat je er even minder mee bezig kan zijn toch?

Geniet lekker van jullie vakantie en wie weet hebben jullie een leuk souvenier voor thuis 😉

Groetjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen